Accepterad Bosse | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor

Vad heter du IRL? Bosse

Vad heter du på discord? Bosse#8158

Hur gammal är du? 14 år (2008)

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5år till och från

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har nyss kommit tillbaka från en pban, så jag har ej superkoll på hur yrket ligger till just nu. Men från den snabba titten så är det ganska dött. Jag vet inte heller hur det funkar med discord eller om ni jobb ansvariga har kvar exempel på scenarion som jag skrev för ett tag sedan. Men jag anser att mekonomen ska ha en vana att följa realistiska scenarion gällande just att laga bilar. Såsom att byta delar på bilar gärna specifika delar som man byter med påhittade problem tillexempel tändnings fel eller att bilen ej går runt osv, då bör det finnas ett tydligt manus som beskriver hur man ska till väga för att lösa problemen. Tex tändingsfel tändkablar, tändspole eller tändstift osv. Eller knackar i framvagnen, då ska man tillexempel ange fel så som trasig länkarm eller bussning, det böra vara en självklarhet. Detta är någonting som jag ser fram emot att utveckla då jag irl just nu bygger en bil. Men även att styra yrket med anställda övrigt mm, såsom att hålla koll på anställda så de följer manus som har tilldelats till att laga bilarna tex, men likaså aktiviteten. Att den hålls på en bra nivå och att det finns drivna och engagerade anställda som gärna ställer men det är också viktigt att de har kul det ska jag försöka se till givetvis. Sen får jag se över discorden och se vad jag kan förbättra utrifrån vad som redan finns. Sen även försöka utveckla invervjuer får se över hur frågorna ser ut men jag skrev intervju frågorna till cheferna så jag har bra erfarenhet inom intervjuerna, samt andra intervjuer som staff.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har egentligen inga erfarenheter som en mekonomen anställd, jag var anställd på auto när jag började på servern då var det dock inte så mycket till rp, då var det mer fixa sen bli betald inte så djup rp. Men jag har andra erfarenheter som är relaterat till jobbbet, jag tex varit områdes ansvarig jobb när jag var admin då var jag extremt engagerad i det och jobbade dagligen med att se över yrkena och att spelarna trivdes i tillvaron med scripts byggnader och fordon. Jag har ju även som sagt sen tidigare skrivit manus till yrkena som jag anser var bra. Så där anser jag att jag har en stark erfarenhet. Som chef så är jag även rutinerad, jag har ju som sagt vart staff på denna server, och genom den rollen så har jag lärt mig att ta ansvar och hantera problem. Jag anser att den erfarenheten passar sig in i Chef rollen.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som jag kan jag designar ju då och då, även skola och lite andra fritids aktiviter med vänner på helgerna. men utöver det efter skolan så är jag ledig och kan vara en aktiv chef som är engagerad och driven. tiderna varierar men oftast på vardagar mellan 15:30-22:00 det är standard men som sagt det finns ju andra saker man har att göra givetvis. På helgerna så är det mellan 12:00-01:00 men kan även vara mycket längre eller kortare. man ska ju även äta irl osv. men lite sådär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis, ser detta som en möjlighet att komma in mer i communityt och bli mer engagerad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka