Accepterad Bosse | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198427688667/

Ditt Hex-ID: 11000011bdc4edb

Vad är din discord tagg? Bosse#8158

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait, sladdar framför polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De uppfattade som att jag sladdade framför polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt i stan jag hade nyss varit p bannad, så jag kollade vad som var nytt osv, jag beger mig mot marja lisas för att kolla den lokalen. då är det brandmän där som försöker släcka en brand, då kommer en polis och försöker leda mig därifrån. Jag försöker ta mig ut utanför avspärrningarna men min bil börjar få slut på bensin så att den hackar fram, samt att det är snö så bilen slirar så fort jag svänger eller gasar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om han uppfattade det så så var det ej en felaktig det var ett staff beslut, men från mitt perspektiv så gjorde jag inget fel men det kan ej staffen veta i samband med att han inte fått min uppfattning. Jag känner även att detta är en onödig bann då jag spelat här länge jag kan alla regler, detta var nog enbart ett stort missförstånd. Vill gärna forsätta spela ikväll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pbann, dcbann, forumsbann osv, ooc halv-ooc i början osv simpla banns men även allvarligare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade nog inte kunnat gjort så mycket annourlundare, om jag hade sett att det brann tidigare så hade jag inte kört in där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, kan alla regler. Men givetvis hålla lite bättre koll på omgivningen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka