Accepterad Bosse | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad heter du på discord? Bosse#1669

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag - fredag: 07:00-08:00, 16:00-23:00.
Fredag: 16:00 - 03:00 kan även va längre.
Lördag: 10:00 - 03:00 kan även va längre.
Söndag:10:00 - 23:00.
Dessa tider är på ett ungefär då det kan variera mellan skoltiderna.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Personligen så har staff arbete fallit mig i smaken. Mitt huvudsyfte i starten är att bevisa att jag är pålitlig inom arbetet, att jag hanterar speccandet, forums arbete, mm. men för att en sammmanfattning är att jag tycker att vara staff/staffarbete, är väldigt intressant, och att man kan ta mycket lärdom.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? I första hand skulle jag givetvis priotera speccandet. samt att hålla koll på rpn, kolla så att spelare gör rätt av sig samt följer reglerna. detta är väldigt viktigt så att inte rpn nivån sjunker på samtliga spelare, min poäng är att kasta ut den som lallar och inte kan bete sig, så att hen inte drar ner rp nivån på andra i omgiviningen. men detta är givetvis det som jag är kapabel till om det behövs.

sammanfattningsvis att utveckla rpn nivån på servern. men i längden om det finns möjlighet, är jag intresserad av jobb rpn och hur de är. mitt mål som trainee är i slutändan möjligtvis få nåt ansvar i det området men som sagt inget (behov). men som sagt underhålla servern inom RP nivån, och framförallt specca. men även försöka förbättra Rp nivån hos spelare genom kick, samt pm. och om det finns behov en bann med en vettig anledning.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan maj, till och från.

Har du några tidigare erfarenheter? o ja, jag var support i lite mer än 3 veckor. jag var aktiv drygt 10 tim varje dag. så jag har en god erfarenhet inom just staff arbete, samt speccande och hantering av support ärenden. men ja jag har mycket erfarenhet inom just staff arbete generellt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Speccande:

Bans -
/Sqlban [ID] [Dagar] [Anledning] - bannar respektive person som gör fel.
/sqlsearch [Hex] - letar efter permid.
/sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning] - bannar respektive person offline via permid.
/sqlbanhistory [Steam: (Hex)] - kollar ban historiken på respektive person.
/sqlunban [Hex] - Unbannar respektive person

Speccand generellt -
/noclip - Enkelt specc läge.
/spec - lista av alla spelare på servern, samt effektivt sätt att hitta spelare.
/goto [ID] - går till respektive ID
/tpm - teleporteras till vald markering.

Övriga kommandon -
/revive [ID] - återupplivar respektive person.
/bring [ID] - telepoterar person till dig.
/setperm [ID] respektive: 1, 2, 3, 4 osv - sätter begränsning för respektive spelare.
/setgroup [ID] respektive: User, Mod, Admin, Superadmin. sätter grupp för respektive spelare.
/kick [ID] - kickar respektive spelare.
/ooc [text] - skickar ut meddelande till servern.
/announcement [text] - skickar ut meddelande till servern.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Då jag blev demotad, och känner att jag har mer att ge om jag får en chans till. så ska jag ändra min speccar effektivitet, samt arbete inom servern samt forumet. :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka