Nekad boss451 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550953034/

Ditt Hex-ID: 11000015ecff64a

Vad är din discord tagg? 1.piraten

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-12 193800.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag gjorde ett riktigt dumt val och joinade en annan server vilket jag insåg väldigt snabbt att det var ett väldigt dumt val vilket jag ångrar grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade en annan rp server som jag inte ens vill säga namnet på för att jag skäms så mycket att jag joinade som var ett väldigt dumt val det var d som hände inan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. allt ör mitt fel. bannen är inte fel alls det var jag som gjorde fel och kommer aldrig göra om det dumma misstaget jag gjorde har lärt mig av mitt misstag och hoppas en sista chans. jag vill värkligen säga förlåt för det jag gjorde och jag fattar värkligen att det inte är okej.l jag har lärt mig av mitt misstag och känner mig redo för att komma tillbaka till unive. jag kommer inte heller ge upp på detta. blir den nekad gör jag en till, bannad ur forumet gör ett nytt konto kommer inte ge upp vill värkligen tillbaka så mycket önska jag kunde visa det bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för t.ex mild fearrp, PWG och lall, sen en permaban för tredjepartsmjukvaror för ett par månader sedan, (alltså ett grafikpack). Men jag tog stor lärdom från dessa regelbrott och förbättrade min nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha stannat kvar på unive och inte bryt mig om att andra lämnade unive för att det var ett väldigt stor misstag att jag lämnade vilket inte kommer att hända igen att jag lämna unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte lita på andra folk, jag ska gå min egen väg och inte lita på andra folk. ska inte falla för grupp trycket. jag ska tänkta i förväg och tänka på mina konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka