Nekad Bosnjak | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bosnjak

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149940756/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Torkov

Vad är ditt discord namn? Bosnjak#1836

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Torkov och är 20 år gammal, född 2002 Han var född i New York i Amerika men när Noah
var 3 år gammal flyttade han och hans mamma och pappa hem till Sverige. När Noah var 12 omkom hans föräldrar i en bilkrasch på väg till Ullared. Han blev bosatt på ett barnhem men lyckades rymma. Sedan dess har Noah klarat sig själv. Nu är Noah vuxen och är tyvärr fortfarande arbetslös. Noah är väldigt intresserad av bilar och motorer och har i flera år försökt få jobb på bilfirman för att kunna sälja bilar och motorcyklar. Han har dock en mörk sida där han säljer droger för att tjäna mycket pengar och köpa superbilar eftersom han är väldigt intresserad i bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på denna server för att den har mycket aktiva staffs och vanliga spelare. Har nog aldrig spelat på någon server med såhär många aktiva och bra spelare. Jag vill också få WL jobb som bilaffär eller bilmekaniker men det hade inte heller varit illa att va polis. Jag känner också att det är just denna server jag vill spela på och det är därför jag vill ha whitelist just på denna server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att den har mycket aktiva staffs och vanliga spelare. Har nog aldrig spelat på någon server med såhär många aktiva och bra spelare. Jag vill också få WL jobb som bilaffär eller bilmekaniker men det hade inte heller varit illa att va polis. Jag känner också att det är just denna server jag vill spela på och det är därför jag vill ha whitelist just på denna server

Hur hittade du Unive? Jag tänkte gå in i Fivem och hitta en ny rolig server att spela på och såg direkt denna server på most upvoted server in your region då tänkte jag testa den eftersom jag hade sett att det var ungefär 250 spelare av 300 och då tänkte jag redan innan jag hade hoppat in att den var nog bra eftersom det finns så många spelare inne och jag tänkte att det skulle bli kul eftersom man träffar nya spelare varje dag. Efter jag hade spelat i ungefär 1 timme så kände jag direkt att det var denna servern jag ville satsa mer på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra min RP nivå och skapa roliga scenarion för mig, polisen och resterande invdivider, såsom sjukvården, gisslor osv. Innan måste jag såklart bli kriminell så det skulle betyda väldigt mycket om jag blev godkänd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, finns inte så roliga servrar jämfört med Unive.

Tillbaka