Bosnia_medin7
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Medinajdinovic7/
Ditt Hex-ID: 11000013ce9fd5a
Vad är din discord tagg? Medin7#6985
Vem var det som bannade dig? Bosse
Hur lång tid var din ban? Permant ban
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blev avstängd för: mass vdm, lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde inget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa en kille som jag hittade mitt i vägen o de hände en bilolycka så jag skulle skjutsa killen till torget. Och när vi åkte så åkte jag för snabbt o åkte ur bilen o ramlade vid bron. och dog. Därefter 10min så hamnade jag vid sjukhuset och nog fick alla timeout på 15sec. de hände 2 gånger. sen 3 tredje gången jag gick in så stog de permant ban .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va helt felaktigt ban.
Jag dog och efter de fick jag ban för jag gjorde inte emot reglerna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 va lallande som jag inte fattade att jag fick den ens. sen andra kommer jag inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ne.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte gjort något . jag dog och fick en ban för de. så förstår inte
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ce9fd5a
Vad är din discord tagg? Medin7#6985
Vem var det som bannade dig? Bosse
Hur lång tid var din ban? Permant ban
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blev avstängd för: mass vdm, lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde inget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa en kille som jag hittade mitt i vägen o de hände en bilolycka så jag skulle skjutsa killen till torget. Och när vi åkte så åkte jag för snabbt o åkte ur bilen o ramlade vid bron. och dog. Därefter 10min så hamnade jag vid sjukhuset och nog fick alla timeout på 15sec. de hände 2 gånger. sen 3 tredje gången jag gick in så stog de permant ban .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va helt felaktigt ban.
Jag dog och efter de fick jag ban för jag gjorde inte emot reglerna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 va lallande som jag inte fattade att jag fick den ens. sen andra kommer jag inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ne.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte gjort något . jag dog och fick en ban för de. så förstår inte
Har du läst våra regler? Ja