Nekad bosi | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosi

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Ghost:)

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2000

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Theo och jag är född 1999/07/14 jag är en person med mycket hopp och glädje jag försöker göra allt för att staden ska bli bättre och därför så vill jag bli medborgare jag har varit i den här staden en stund nu på semester och jag har märkt hur bra staden är. Men lite om min bakgrund jag är uppväxt på en liten stad på landsbygden och har alltid haft ett starkt band till naturen. jag har också jobbat nu på DHL ett tag och vill börja jobba med något annat och alla vill att man ska vara medborgare och Bertil har alltid vilja jobbat vid billar de är något som han har jobbat med sen han var liten när han farmor och farfar har haft en traktor som måstes lagas ibland därför har han tänkt att jobba med autoexperten om han får chansen. Bertil gillar också att skaffa nya vänner de är en expert på för han är rolig och bra med att prata med nytt folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? o Theo han kan bidra stort med sin RP han har. med hans stora starka arbetsmoral och en förmåga att lösa problem under pressade situationer till serverns RP. Han är en bra lagspelare och kommer alltid att göra sitt bästa för att hjälpa till och stötta sina medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna spela för motpartens vinst innebär att man är villig att kompromissa och fokusera på att skapa en intressant och givande handling för alla inblandade. Det handlar om att vara flexibel och öppen för att låta andra spelare ta ledningen och forma berättelsen på ett sätt som gynnar alla. Det kan vara en utmaning, men det kan också leda till fantastiska och oväntade resultat i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! det vanliga som RDM (som står för random death match) är när man dödar en för ingen anledning eller för att störa andras upplevelser, VDM (Vehicle death match) är liknande fast man använder ett fordon istället för vapen med avsikt att döda andra och förstöra för andra, FearRP är en av mina favorit regler och viktigast tycker jag för att göra RP'ett spännande och kul, men FearRP är när man är försiktig med sin karaktärs liv, och kan visa inlevelse som att man är rädd, eller arg osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag älskar RP jag brukar RPA i andra spel med mina kompisar bara för de är så roligt det blir som att man träffar nya personer och man blir som en ny människa som man får känna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bra p rp

Nekad.
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka