Inaktuell Borzy | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: borzy__

Ange ditt födelsedatum 9 September 2009

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag känner att jag har den kompetens som krävs för staff teamet jag känner även att jag har erfarenheten om hur man ska hantera de olika områden och hur man ska ta itu med problem som sker på servern. Jag känner även att jag har aktiviteten som krävs som helper och även mod. (vet att jag blev demotad för inaktivitet men då var mitt sömn schema helt kaos så jag hade ingen energi.)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det brukar alltid vara massa små problem inom rpn med medlemmar och icke medlemmar och vissa utav medlemmarna har extrem skev rp och typ pratar ooc ingame vilket bara förstör rp känslan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska först dra in de i support eller via ett /samtal sedan så ska vi då förklara vad de gör för fel osv och sedan så ska vi hålla ett litet extra öga på dem och ser jag/vi att de inte lär sig så drar vi in de i support och bannar de för då har de fått sig en förklarng till varför vi bannar och vi har en anledning till att banna de och att de inte lyssnar på staffs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ha professionalitet som utgångspunkt inom sitt arbete eftersom det blir extremt mycket trevligare i sina ärenden visst man kan höja rösten om de vägrar lyssna men då visar man bara att man bestämmer i det ärendet men annars så ska man alltid ha en lugn röst och inte sitta och skrika på den som gör felet för då kommer de inte känna sig välkommna på servern vilket alla ska känna sig. Kan bara tänka mig hur tråkigt det måste vara för en helt ny medlem som inte kan så mycket och bli gapad på i support för man gör ett litet fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera bort min rp, kanske rpar lite då och då men inte flera timmar utan kanske i 10 - 15 min, mitt privata liv får man ta det som det kommer, ibland kanske man ska ut och äta en kväll osv men för det mästa så kommer jag att sitta och göra staff arbete i kanske 2 - 4 timmar beroende på vad jag ska göra den dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Står att jag joinade 20 augusti 2022 men jag har spelat här sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit mod 2 gånger och helper såklart och jag har varit alla områden utom event ansvarig, även OA inom sv och rp sedan har jag varit HA rp.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka