Accepterad Borzy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Borzy #8478

Ange ditt födelsedatum 9 September 2009

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag har vad som krävs dvs angagemang och driv. Jag är en glädjerik person som gillar att hjälpa folk som kanske inte vet. Jag tar tag i saker och framför dialog med spelare så dem känner att dem har en chans att prata såklart med en normal ton för om det blir förhöga toner och skrik då är det jag som är staff och får se till så alla lugnar ner sig och göra vad som krävs. Jag är alltid trevlig dock ibland får man såklart visa att det är på alvar så det inte blir så mesigt när folk skriker på varandra. Jag ser inte men jag vet att det finns lallare, jag kommer givetvis alltid ta de åtgärder som krävs och alla ska bli behandlade likadant, om en streamer begår ett regelbrott såklart att hen också ska få samma åtgärder som andra. Jag älskar detta community och vill hjälpa det mer så vi blir större och mer seriöst.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Asså jag har ett ganska dåligt schema men ja det är väll runt 2-4 timmar om dagen med hårt arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag var mod för ett tag sedan, blev demotad som mod vilket jag kan acceptera eftersom 320 bara gjorde vad som behövdes men nu ska jag ta tag i detta och inte slappna av utan nu är det på alvar. Hoppas att jag kan få en chans att bevisa att jag kan, jag sov skit dåligt under den sista tiden vilket gjorde att jag inte årkade.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med vad jag behövs inom dock inte förmånga, jag vill bara helst jobba inom Kriminell och don då jag har erfarenheter inom don och Kriminell är det enda området jag inte har varit så de hade bara varit kul att testa!

Senast ändrad:
Kanske it var den längsta, skrev på mobilen. Ber om ursäkt om det var massa stavfel, min mobil är lite konstig och stavar fel ibland hoppas det går att läsa

+rep Goa tider du och jag som Mods :9, Hoppas du och jag går vidare någon gång

Kommer förbättra mitt driv till nästa gång, om jag för en chans att visa

+rep bra staff bra mod bra mogen bra utvecklad bra ansökan bra ägare

+rep
Erfaren grabb som vet vad han gör, förtjänar en ny chans! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka