Inaktuell Borzy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Borzy 289#8478

Vad är ditt hexid? 76561199190413882 (dec) 11000014952923a (hex

Ange ditt födelsedatum 13

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig?
Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var därför att jag vill vara med och göra skilnad och få in medlemar hhela tiden, jag vill liksom göra en påverkan med unive jag vill hjälpa servern framåt med att få in massa nya medlemmar för jag ser att det är vvissa staffssom skriver i medlemskaps svar och jag vill inte göra så att det är staffs som måste ta intervjuer utan jag vill vara en av dom som gör så att staffsen inte behöver ta intervjuer utan så dem kan sitta och göra sitt, jag vill även ansöka då jag ser att jag är mogen grabb enligt mig då jag vet vad rp är jag har en hhyffsat hög rp och då vill jag kunna se vad andra kan om rp och eftersom jag kan mycket om rp så kommer jag kunna utse rätt medlemmar som jag vet ska kunna rpa och då kan jag uteluta rätt medlemmar eftersom jag vet vad en medlem bör kunna inom rp så ja jag är mogen ochh kan rpa ochh vet hur jag vill vad folk ska ha för rp och jag vill bara unives bärsta det är därför jag ansöker, jag vill inter vara en vanlig medlem utan jag vill vara en roll inom de som gör skillnad etc medlemskaps ansvarig eller staff jag vill likosm hjälpa server farmåt jag vill framått och jag vill inte bara vara medlem jag vill kunna göra skillnad! Jag är även mogen jag har spelat på unive i ca 1 år sammaanslag och nu ja jag har 3 bans (4 om man räknar med en dc ban) så ja där ser man att jag är ganska mogen och som sagtr jag vill bara serverns bärsta!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer göra en liten lista varför här nedan:

1. jag är kapabel till arbetet

2. Jag vet vad en M-A gör

3. jag är snäll och trevlig

4. Jag vill göra skilnad
Det var mest därför ni ska välja mig och tro mig jag vill bara serverns bästa och hjälpa folk till sin dröm på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska behandla alla med lika respekt alla ska vara snälla mot alla så man ska vara snäll trevlig artig och inte snäsa för om man snäser så kommer de kanske tänka oj detta är fel plats jag vill inte spela här och då förlorar man helt plötsligt folk som vill bli medlem så ja alla är lika värda dt vill säga alla ska bli behandlad med respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påvärka betydelsen så att det ska vara en betydelse i att vara medlem man är liksom medlem i sveriges största fivem community och et har en betydelse at man kan bli vad man vill inom denna server man kan bli chef, man kanbli polis man kan bli krim man har massor av val det är liksom inte så att man har ett litet val med vad man vill och som icke medlem kan man inpresiv inte bli så mycket det liksom som medlem du kan börja bli vad du vill och börja din resa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Här är en liten lista:
1. ha en bra och hög rp
2. Inte lalla hela tiden
3. Kunna reglerna
4. Kunna bygga upp et senario så det bli kul för båda även om man inte vinner
5. veta lite om rp och HÄLST ha en erfarenhet inom rp

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som Medlemskaps ansvarig är att hålla koll på medlemmar och ta intervjuer och skicka folk vidare till intervju och hjälpa folk som kanske inte vet vad suntförnuft är etc så kan man skicka ett pm till mig eller så och då kan jag svara på den fråganvad suntförnuft är och om jag skulle neka någon och den skickar dåliga saker om mig ipm så kommer jag skicka till staff så kan dem ta återgärder så ja mitt jobb är: att håll koll på medlemmar, skicka folk till intervju, och ta intervjuer och skicka ut i medlemskap svar

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara akriv ca 2-3 timmar om dagen eftersom jag ar mycket skola och så men då tänker jag mig 2-3 timmar stenhårt arbete samt på helger kan dt bli 4-5 timmar och då är alla de timmarna hårt arbete.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server klart man vill ju inte svika denna härliga server ;)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja lite typ att jag är snäll omtänksam osv, sammanfattat bra egenskaper. och så klart att jag är redo att bli M-A redan idag ;)! och att jag skulle kunna bidra med gott exemel.

Senast ändrad:
Jag tycker sähär du spelade på unive ett tagg senare bytte du server o sedan kommer tillbaks om du nu ska bli medlemskaps ansvarig tycker jag att du borde varit kvar på unive o vissa att du är lojal nu när du har bytt server en gång så kanske du gör det igen. Enligt mig tycker jag att du borde vara medlem några månader till sen söka till detta! Så du kommer få en -rep för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka