Borren | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Borren

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: Borren

Hur gammal är du? 15 och 11 månader snart 16 2004-07-06

Vad heter du? Olof men ingame winston andersson.

Vad heter du på discord? Borren #7993

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar kan variera men ifrån 15:00-02:00
Helger kan också variera men runt 10:00-04:00
båda kan variera så ibland är jag inne kortare och ibland längre.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka allt jag kunde med att hjälpa servern såklart och sen skulle jag komma på alla staff calls för att försöka reda ut vad som har hänt jag skulle hjälpa alla i support och kicka/banna personer som till exempel vdmar/rdmar powergamar och allt sånt jag kommer hjälpa dem som vill ha hjälp och vara en trevlig staff bara jag skulle lyssnat på andra och försökt och hjälpa dem med deras problem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej jag har aldrig varit staff men har varit servervakt och är servervakt på denna server och det går bra att vara det och kickar personer om dem gör fel och försöker hjälpa alla så mycket jag kan med deras problem.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som jag sa har bara varit servervakt men aldrig staff är servervakt just nu men vill ta det till nästa nivå jag vill kunna hjälp alla på flera sätt än vad jag kan just nu som servervakt typ hjälpa personer i scenarion om dem behöver hjälp.

Vad kan du om skripts? Jag kan inget om skripts typ men vill jätte gärna lära mig det allt jag kan har med kläder och sånt att göra men kan inget mer än det men som jag sa vill jag gärna lära mig.

Varför vill du bli staff? För jag vill hjälpa personer med grejer i dc och ingame jag vill kunna joina support och hjälpa alla som sitter där i jag vill kunna ta det till nästa nivå och kicka/banna om personer gör fel som om dem vdm x2 typ eller bara vdmar jag vill kunna ge personer varningar om dem gör grejer som är fel och jag vill kunna joina staff calls och försöka hjälpa er och som jag sa kicka/banna för vdm rdm powergaming och så vidare. Man blir oftast vdmad själv så skulle vilja stoppa det för det börjar bli riktigt irreterande och jag kommer ju vara inne länge på dagarna så kommer kunna hjälpa personer under hela dygnet typ.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det förstår jag verkligen och jag förstår att det är jobbigt för er att få såna som skriver till er hela tiden jag låter er ta er tid och välja helt själva:)

Tycker texten är hastigt skriven, vilket ger intrycket av en person som kanske inte kan hantera konflikter.

Hoppas jag har fel, men en ansökan speglar oftast ens personlighet, vilket gör mig orolig då man måste kunna vara bestämd och bra på att tala för att hantera staff rollen.

Ett alternativ skulle vara att renskriva texten, ändra grammatik och helt enkelt förbättra svenskan för att visa att du kan vara seriös.

Mvh,
AprimoX

Jag var jätte trött medans jag skrev det.
Det var därför jag skrev så dåligt tänkte också på det medans jag skrev.

Jag var jätte trött medans jag skrev det.
Det var därför jag skrev så dåligt tänkte också på det medans jag skrev.

Ta och renskriv den nu då, så ser det mycket bättre ut ;)

Mvh,
AprimoX

Tillbaka