Nekad Borren | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Borren

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: Borren

Hur gammal är du? 15 och 11 månader. 2004-07-06

Vad heter du? Jag heter Olof.

Vad heter du på discord? Jag heter Borren#7993

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar när jag har skola eller något annat viktigt ungefär ifrån 15-22. Och om jag har sommarlov/helg eller något eller bara känner för att vara inne länge ungefär ifrån 11-22 eller 23:00 ibland längre än det också.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill ta det till nästa nivå asså jag vill hjälpa servern och allt sånt just nu känns det som om att jag inte gör något för servern och jag vill gärna ändra på det. Jag vill också göra alla nöjda och glada så att dem inte blir ledsna över att något rdmar dem hela tiden. Och såklart stoppa personer som vdmar rdmar och powergamar och personer som gör flera dåliga grejer. Jag vill bara att alla ska må bra och ha det kul det är mitt mål.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa till i discorden och I staden jag vill göra alla glada och nöjda och så att alla mår bra. Jag vill också ta det till nästa nivå som jag sa och vad jag menar är att jag vill kunna hjälpa servern mer än just nu och jag vill ändra på saker som när personer rdmar och så och få dem att sluta med det jag vill bara att alla ska må bra och vara nöjda med servern. Och såklart stoppa rdm vdm och powergaming.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad serven förut? Nej jag har inte ens fått en varning någon gång har blivit kickat men aldrig bannad.

Tillbaka