Nekad Emil dilen | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil ghj

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Dilen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, Snäll och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil Dilen växte upp i en mellanstor stad med starka traditioner inom hantverk och industri. Hans familj har i flera generationer arbetat inom snickeri och metallbearbetning, vilket gjorde att Emil tidigt lärde sig vikten av tålamod, noggrannhet och stolthet i sitt arbete. Trots detta har Emil alltid känt en dragning mot teknik och innovation, och efter gymnasiet valde han att studera maskinteknik på universitetet. Under studietiden blev han engagerad i projekt som kombinerade hållbarhet med ny teknik, och han utvecklade en passion för att skapa lösningar som kan förbättra vardagen för människor.Emil drömmer om att starta ett eget företag där han kan utveckla och producera smarta, miljövänliga produkter. Han vill särskilt arbeta med att ta fram tekniska lösningar för förnybar energi och energieffektivitet, med målet att bidra till en grönare framtid. På längre sikt hoppas han kunna bli en ledande innovatör inom sin bransch och inspirera fler unga att satsa på teknik och hållbar utveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bra och seriös RP och mycket mer. Jag är här inte här för att lalla runt uttan tvärsom

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte ska vinna. man gör det som är bäst för RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja bröt met en regel och det ångra jag och har lärt mig av mistaget. jag fick 1 timma bann

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm,rdm är med vold med bil och utan anledning. copbait försöker få polisen på sig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka