Nekad Boris | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad är din discord tagg? BORIS#5809

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför staffs valde att banna mig står att det var för combatloging och fera rp, men det var så att jag hade deckat när jag hade hemma fest, och då hade folk börjat spela och snacka massa saker på servern, detta hände då när jag låg och sov,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag märkte att jag hade blivit bannad var att jag hade haft hemma fest sen när jag hade deckat hade mina kompisar gått inn på unive på min dator och börjat säga massa saker och skjutit mot massa människor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det var dem som gjorde fel eftersom det står combatlogging och fear rp, men jag ber er om en andra chans då det inte äns var jag som gjorde felet, men jag har lärt mig att jag aldrig mer ska låta någon sätta säg vid min dator och speciellt inte att de ska få gå in på unive. men jag ber om andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag har rdmat och vdmat och lallat, men den tiden är över och det kommer aldrig att ske igen. Det var också väldigt länge sedan jag blev bannad det var 2 bans på 3 månader, vilket man kan se väldigt stora framsteg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig låtit de spelat på min dator, men som sagt jag deckade på festen och det var de som bara satte sig vad datorn och började spela, men nästa gång ska jag göra så de inte kan komma in på datorn och spåeciellt inte in på unive genom mitt konot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, efter detta. Men jag ber ifrån botten av mitt hjärta om en andra chans, och det kommer aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, Sannolikheten att någon annan använde din dator under en fest skulle jag se som minimal. Tror ej på det du skriver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka