Accepterad Boris | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
66
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Stehn

Ditt discordnamn: BORIS |#5809

Ange ditt födelsedatum 1 November 2006

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff, är för att Jag vill hjälpa till att förbättra servern till att bli en server med bra rp och de bästa tillgängliga spelarna. Jag har spelat på Unive ett tag nu och jag tror att det är den bästa servern jag någonsin spelat på. Jag vill göra mitt bästa för att bli av med alla spelare som lallar. Det finns många människor på servern som gör sitt bästa för att få en bra rp. Men jag vill att alla ska göra sitt bästa för en bra rp, det låter kanske lite omöjligt, men jag ska i alla fall försöka som hjälpreda. Jag tror att rpn går framåt varje dag på servern, och jag vill som sagt engagera mig och bli av med allt skit och hjälpa servern framåt. Jag vill att Unive ska gå framåt ett steg i taget, och ett steg framåt är att ta bort alla de som inte vill ha hög RP och bara förstör. Jag har gått igenom mycket med servern och har stött på många olika knep.
Jag har också blivit utsatt för rasism och jag tycker att det är tråkigt att något sådant ens ska finnas i verkligheten. Eftersom jag har varit med om så mycket och varit arg på så mycket kan jag tänka att jag kan sätta mig i en spelares skor och veta hur den personen känner när den möter spelaren. Det kan vara så att någon satt sig ner och stal bilen framför ägaren, eller så skyddade någon inte sitt liv i en situation.

Jag skulle vilja utveckla rp bland de som inte är så bekanta med det och de som inte är bekanta med servrar och inte vet hur man gör rp och inte vet vad man ska säga och inte säga när man rpar. Om någon skulle lalla så skulle jag sparka dem och skriva ner anledningarna till att sparka dem så att de vet vad de behöver göra bättre eller förändra. Om något allvarligt händer blir det förstås en ban.

Jag vill att alla ska hålla sig borta från servrarna och låta dem veta att på Unive där kan du få en hög nivå av rp genom att göra ditt bästa för att göra bra scenario och ha kul. Jag föredrar att hjälpa till på FiveM-servern eftersom jag tycker att det är bättre där. Jag tycker att discord går bra enligt min mening (jag kan naturligtvis hjälpa till att förbättra fiveM-servern, discord eller forum var som helst, bara jag kan hjälpa till). Medan jag satt och väntade på stöd satt jag inte länge i väntrummet förrän någon förde mig in i ett röstsamtal för att svara på mina frågor. Jag har också bara fått bra svar och bra hjälp, som hjälpte en person att lösa ett problem som en person frågade. Jag vill också va en utav dem som kan hjälpa människor med sina problem.
Jag brukar bläddra i forum och läsa olika forum och olika applikationer. Därför vet jag hur spelare utvärderar överklaganden eller ansökningar eftersom jag ser hur ett visst överklagande eller ansökan ser ut och om det avslagits eller godkänts.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 17:00 - 23:00
Tisdag - 17:00 - 23:00
Onsdag - 16:30 - 23:00
Torsdag - 16:00 - 23:00
Fredag - 16:00 - 03:00
Lördag - 12:00 - 03:00
Söndag - 14:00 - 23:00

Lovvecka:
Måndag: 12:00 - 03:00
Tisdag: 12:00 - 03:00
Onsdag: 12:00 - 03:00
Torsdag: 12:00 - 03:00
Fredag: 12:00 - 05:00
Lördag: 12:00 - 05:00
Söndag 12:00 - 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan november 2021, men jag blev medlem i december har jag för mig, på den tiden har jag lärt mig alla regler inom rp, krim rp och discord reglerna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff för länge sedan, med det menar jag inte på unive, utan på en annan server, där jag var staff. Jag har erfarenhet inom staff arbetet, samt att kunna specca och banna folk som lallar, så de lär sig av sitt fel. Men jag har även varit helper på Unive tidigare, jag kan allt inom staff commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är bered på allt jobb som kommer, jag kan jobba med vad som, bara jag kan vara en del av staff teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka