Nekad Boring | Beslut Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Ditt discord namn: Ekeri36

Ditt Hex-ID: steam:11000010c3dddba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim+ped+gorilla+medlem, Men främst Ped+gorilla+medlem, (krim rollen förstår jag!)

Vem/vilka tog beslutet? BOTEN

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag skrev i Pink-panthers chatten: (Korrupta drängar), I stunden var jag så sur och irriterad på allting runt om mig så jag tänkte inte till för fem öre. När jag fick beskedet jag ska få indragen krim och nerstägning av gäng så tappa jag hoppet om allt och blev för irriterad att jag knappt kunde hantera min egna aggression. Vilket då ledde till att jag skrev i chatten ''korrupta drängar'' eftersom det var ett så grovt beslut vilket jag hoppar ni också kan förstå från min sida. Vi alla blir sura vi alla blir irriterade o vi kan inte hantera det speciellt när man har kort stubin. I stunden tänkte jag mig inte för som sagt och det hände men de gick inte långt tills jag lugnade ner mig och insåg vad jag verkligen gjorde och skrev i chatten. jag kunde hantera det mycket bättre och inte skriva någonting i chatten. Jag har lagt ner pengar på denna serven eftersom jag digga den som fan och tyckte om att spela här. Jag har aldrig varit problem spelare vilket man kan kolla i mitt förflutet också.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har grov aggression problem och kan inte hantera min irritation när den når mig och då blir jag skit sur på allting. Säger inte att beslutet är felaktigt men att en som inte varit problem spelare någonsin får allt detta o får beslutet i början (indragen krim, Nerstägning av gänget där blev jag irriterad totalt och kunde inte längre hantera irritationen vilket jag ber om ursäkt för kunde gjort det mycket bättre och finare och inte skriva i chatten. kass RP säger man för jag blev sönder pittad av 2 bilar höger och vänster och jag flyger ut ur bilen, de ända jag tänker var att dessa fattar nu dem gjorde fel och kommer stanna bilarna och låta mig sätta mig i bilen så´vi kan fortsätta köra scenariot. Personen i frågan hoppar ut ur bilen direkt och tar upp vapnet före mig de klart jag tar upp vapnet då vilket e ganska självklart. Min tanke var att okej detta blev ogiltigt för blev sönder pittad och jag ska sätta mig i bilen igen så vi kan fortsätta scenariot igen men han väljer stanna och hoppa ut och ta ut vapnet då tar jag oxå ut för säkerhetskull men han riktar och skjuter både mig och min vän i bilen. Hur detta är kass rp förstår jag inte eftersom jag bara ville sätta mig i bilen och fortsätta scenariot igen men personen hoppar ut tar ut vapnet direkt och skjuter mig vilket man kan se NOGRANT i mitt klipp.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/keR3xdKsLayW-pBai?invite=cr-MSxVTW0sMjY2NTAwMjcy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka