Nekad Boring | Ban Överklagan (Jocke Svensson 2.0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165646778/

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad är din discord tagg? ekeri36#5239

Vem var det som bannade dig? samuellisemak

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-08 192757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt undrar verkligen varför man valde göra detta utan någon konkret anledning, hade förstått om jag gjort fel då tar jag på mig det och inte väljer och överklaga. Jag satt legit och streamade när jag spelade i servern, och Samuel säger i själva support väntrummet att han väntade 3 minuter vilket han inte gjorde utan jag bannades rakt av direkt och som sagt min mick var muted men Samuel väljer och säga att jag inte reagerade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde påväg till jobbet för skulle jobba , och väl då så krockar jag med en annan bil och vi kolliderar jag märker inte att min mick var muted plus att jag ej hann reagera tills bann rutan kom fram och jag blev utskickad från servern direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag inte gjorde fel utan jag bara krockade och blev bannad omedelbart utan någon väntetid eller något. Det är ett missförstånd av båda parterna och jag anser att man tar bort min bann, Ni kan ha koll på mig medans jag spelar ibland så kan ni se när jag krockar hur jag reagerar ni har mitt ord på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men minns inte exakt men vet det handlade om 2 timmar bara så det var inte något stort direkt har för mig det var för jag råkade prata med en polare på telefonen och det råkades höra. Vilket var 100% väl förtjänt bann för jag förtjäna det jag gjorde fel jag tar på mig det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting. ända kanske är att inte köra lite fortare som jag gjorde, vilket jag aldrig brukar göra detta var första gången och något sånt här ska hända direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska köra snabbt vilket jag aldrig brukar göra, detta va legit första gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka