Nekad borfen | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

borfen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? borfen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. han heter dr alban och är 1,80 lång han är ganska tjock har mycket bröst hår han har inge hår på huvudet. han har ett strort intresse för bilar och gillar att köra drag race när han inte jobbar han jobbar även som mekaniker på mekonomen där han är erfaren men han kommer alltid försent till jobbet då han är ute o driccker öl på kvällarna så han får inte så mycket betalt. han är skild med ett barn som heter pablo och alban har ensam vårnad om han så det är tufft dom bor i ett litet ruttet hus i skogen dom . alban lägger alla sina pengar på bilar och öl.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en väldigt seriös rpare som söker en ny server att spela på jag kommer försöka bidra med bättre rp roliga senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten som man kan göra stategist I

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming är TEX att man kör i 200 och krockar in i en vägg utan att rpa på skadorna är powergaming. sunt förnuft ska man tänka logist och inte göra saker man inte gör i värkliga livet. vdm är när man andvänder bilen som vapen och dödar någon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på massa olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hanterar stress bra och är lung occh social har inga problem med att prata med folk.

Nekad. Utveckla frågorna: "Berätta om din karaktär." "Vad kan du bidra med till serverns RP?" "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka