Nekad borfen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

borfen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? borfen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter dr alban och är 23 år gammal.
Owen Dakota är en knegig grabb med en fett go humor och är bäst med brudar. Han kom till staden för ca 3 och ett halft år sedan fast han har varit i coma i ca 2 år och nu har han vaknat upp och kommit tillbaka och blivit större i stan och fått mer polare och guzzar. Innan han kom i coma så var han grovt kriminell och hade fina import bilar och pengarna bara rullade in på kontot. Men han var med i ett gäng som hette east side och han backstabbade dem för att dem betedde sig riktigt fittigt mot han, och då valde han att lämna och gå med i Las Familla och då blev det ett stort gängkrig och det var flera drivebys och kidnappningar... Fast en gång så körde han i GS och då så kom en av East sides grabbar och sköt han rätt i axeln och i bröstet, Ambulansen kom fram till platsen så snabbt som möjligt och tog han till sjukhuset och dem sa att det är en liten chans att han överlever för att hans skador som han fick var riktigt allvarliga och då så kom han in i en coma. Nu efter 2 års tid så har han vaknat upp igen och vill bli den person han en gång var med mycket makt och feta para.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med RP på riktigt hög nivå och göra denna server till en ännu mer seriös server än vad den redan är och få bort alla lallare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela förr att vinna senariot, utan att båda parterna ska ha roligt och att kunna förlora och inte bara spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är man dödar någon utan anledning, vdm när du använder ett fordon som ett vapen, copbait när du försöker få snut jag tex att du åker förbi dom med flit flera gånger o sladdar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört i snart i 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så har svårt o skriva utförligt

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka