Accepterad borfen | Medlem ansökning [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

borfen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? borfen

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dr alban och han är 190 lång kort brunt hår ganska tjock och ena armen har han ingen känsel kvar i han är 30 år gammal. han är en väldigt driven person som gillar att arbeta. han håller på med bilar på fritiden hans favorit märker är bmw. han hadde en fru och två barn men dr alban blev alkolist så hans fru occh barn lämnade honnom och då började han med knark och började skaffa kriminella kompisar. han brukar få följa med när hans kompisar säljer knark han brukar få bra pris på tjack av dom. han bor nu i ett trapphus i södra delen av stan han kommer ifrån gävle men flyttade där ifrån när han var liten hans föräldrar tog livet av sig när han var 13 så han levde själv han kommer börja dra sig till kriminaliteten och börja leva på den mörka sidan av staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att ha en bra rpnivå roliga senarion med både kriminella och poliser kommer även att rpa exakt sammma hela tiden altså ha samma röst samma typ av personlig het så folk känner igen mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man gör saker som hjälper den andra personen att vinna T.E.X om din kompis försöker råna en bank och du är en vakt, kan du agera på ett sätt som gör att de lyckas även om din karaktär förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är man dödar någon utan anledning vilket inte är under suntförnuft, vdm är att du andvänder din bil som vapen vilket inte är okej. rasism är inte okej ganska lätt regel men fändå förstår inte vissa de. fear rp är att du ska värna om ditt liv altså att att dom nån riktar en pistol mot dig så ska du inte börja slå dom eller ta upp din pistol

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört i snart i 3 år har även ägt 1 egen server och varit staff på vation och gamla revinge och og nattstaden och även spelat på drömstaden 18+

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så har svårt o skriva utförligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka