Antagen Bonking_ | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking_

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? Bonking_

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Min första prio som jag kan see inom detta yrke är aktiviteten inom Securitas samt den allmänna kunskapen bland väktare+, Detta är en av dom sakerna som jag kommer lösa först om jag blir chef via tävlingar samt mina irl kunskaper som väktare men även mina tidigare positioner inom andra yrken som polismyndigheten samt sjukvården.

Även en sak som jag vill see inom yrket är att personer ska kunna ha roligt men också vissa en viss grad av professionalitet så att detta jobb kan bli respekterad som det var förut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef över Securitas förut så har kvar erfarenheter inom yrket men även är jag väktare irl och har gått en utbildning för detta så kommer kunna öka professionaliten bland dom anställda, samt har jag varit ledning inom polismyndigheten, chef över sjukvården och bitr brandchef över räddningstjänsten. Dessa yrken kommer assistera mig inom att man ska kunna en viss bit av alla när man jobbar inom väktartjänsten och med dessa erfarenheter kommer jag kunna ta Securitas vidare.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan så mellan 13-21 eller 00 beroende på samt om jag jobbar eller inte.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka