Accepterad Bomit | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bomit

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tyrone7374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Tyrone#8281

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valter Vit och föddes den 28 februari 2002. Hans mamma är mäklare och pappa är Formula 1 förare, han har inga syskon. Deras familj har alltid haft det bra med pengar så han har aldrig behövt tänka på priset på en tröja eller nya skor. Han fick alltid det han ville ha och var väldigt bortskämd men ändå omtänksam. Han tyckte aldrig att han var mer värd bara för att han födds in i en rik familj. Valter är allmänt glad och gillar att skoja med andra men kan inte ta skämt så bra själv. Han gillar snabba bilar då hans pappa var förare i Formula 1. Han gick bara i skolan till 9:an och fortsatte inte med gymnasium, istället för att plugga vidare så valde Valter att han skulle festa och leva livet. Detta höll han på med ett tag men sedan fick hans föräldrar nog på honom att han bara bodde hemma och använde deras pengar så dom sparkade ut honom och gav han 2000 kronor och sa att han nu får klara sig på egen han. 2000kr och inget jobb vad kommer Valter att göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem för att jag tar RP seriöst eftersom det är så himla kul. Det blir också roligare för mig som spelare att kunna ta det ett steg längre i min RP som medlem. är också sugen på att kunna söka till lite olika jobb där det finns mer RP och scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt social av mig så jag kan bidra med mycket RP och eftersom jag gillar det så mycket så kommer det bli roligt. Jag kan bidra med bra scenarion och ett bra sammanhållande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ta ett scenario där man förlorar och inte alltid behöver vinna. till exempel om du är med i ett butiksrån så gör du som du blir tillsagd.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade servern till mig.

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive hoppas du trivs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka