Accepterad Bomit | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bomit

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Tyrone8281

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Laban Åkesson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, impulsiv och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Laban föddes 1989-02-28 i Stockholm. Laban flyttade till staden för att skapa att nytt liv och lägga det gamla bakom sig. Laban har 3 bröder Per, Jerry och lars Åkesson. Laban har hög arbetsmoral och att min plan är att leva ett svensson liv skaffa hund, fruga och kanske någon dag barn. Målet för Laban är att så småningom bli en högt uppsatt chef så att kan försörja sin familj och pengar inte är någon tanke

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga och välutvecklade scenarion, har tidigare spelat fivem så har erfarenheten inom roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid göra så att ett scenario går bra för en själv andra ska också ha kul. så lite enkelt inte va självisk. till exempel om man blir kidnappad ska man spela med och inte fearrpa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja metagaming kollade på min polares screenshare på discord och dödade han men lärde mig att det tar ur det roliga i det hela, lite därför vissa regler finns antar jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm,rdm,powergaming,failrp,fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har tidigare spelat på unive och är 21 så skulle säga att jag är en mogen person.

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej heter såhär och är med i discorden111111.png

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka