Nekad bombaren23 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bombaren23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? bombaren_.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson. Han är en 25 årig man som har läst mycket om polismyndigheten. När han var liten så jobbade hans pappa som en rikspolischef i en stad i skåne. Han hade också ett stort intresse inom fotboll han spelade mycket fotboll under sin fritid. Han spelade ungefär varje
dag. Om nu Abdi inte kommer in på polismyndigheten på Unive roleplay. Har han ett andra val, Det är att försöka att bli securitas eftersom att det känns väldigt kul och spela som securitas på denna fina server. Abdi har stora känslor för sin familj, sin fru och bilar. Han har alltid älskat sin familj och sin fru.

Han älskar bilar, Han har gjort de sen han var väldigt liten. Bara när han var 10 år gammal fick han sina första bilar de va små leksaks bilar i ferrari och allt möjligt.

Hans intressen är framför allt polis myndigheten, Securitas och lite bilar. Det han gillar inom polismyndigheten är att man tar in de kriminella personerna i fängelset. Då han hade en gammal kompis som började kriminalliteten tidigt. Han började redan när han var 11 år gammal han ville försöka få in Abdi (min karaktär) In i kriminalliteten men Abdi nekade allting och då tyckte hans kompisar att han var tråkig. Men Abdi visste att de kommer att åka in i fängelset så Abdi försökte förklara för sin kompis Att han ska försöka ta sig ut drog försäljningen osv. Abdis kompis blev tagen av polisen och blev avstängd från skolan. Igår kväll så såg Abdi sin gamla kompis på stan och han kände igen han direkt han gick fram och pratade med han. Abdis kompis började med att tacka Abdi för allt stöd och hjälp han fått nu så jobbar Abdis kompis som mekaniker i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kommer att bidra med skit roliga scenarion som kommer att innehålla inga regelbrott, Social rp och inget lallande. Jag har över 2000 timmar på fivem så ja är väldigt kunnig inom detta kan man säga. Jag har spelat de så himla mycket och tränat upp mig inom mitt rpande. Jag spelade mycket på vågen en server som cosmo ägde. Samt körde jag på nolife det är en väldigt rpande server som kräver bra rp. Om jag någonsin ser någon köra failrp eller något
liknande kommer jag att skriva en /report och kommer alltid ha ett klipp redo.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo detta innebär om ja kanske förlorar/dör i ett scenario så ska jag inte börja grina över det. Jag ska mer tänka: jaha det var iallafall ett roligt scenario och vi rpade bra det är de viktiga. Jag vet ju att vissa folk blir lite sura om de dör i ett scenario men de ska man absolut inte bli eller jo man kanske blir arg ingame men det ska aldrig styra ut över irl. Tillexempel om ja dör ingame ska inte jag gå och hetsa med personen i pm eller hoppa support och vara sur på denna indevid som har dödat mig. Men min karaktär kan absolut vara lite sur och sånt men det ska alltid vara så att en person ska ha sagt till mig ingame att jag har dött. Annars blir det ju nlr att ja kommer ihåg att jag har dött eller något liknande 😉

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är att man dödar någon utan en anledning. Vdm att man kör över någon utan anledning. Powergaming att man ska rpa sig på sina skador man får tillexempel om man blir skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag jag har rpat här på unive massor gånger tidigare men tog pauser samt slutade och nu är jag tillbaka och jag har rpat på andra rp serverar med hög rp nivå så jag vet hur man ska bete sig samt hur man ska rpa på ett bra sätt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka