BolzoxD
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Macke3943
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Larged Född 1982
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lyhörd, Gubbstark, livsnjutare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Larged växte upp vid Paleto Bay. Redan som liten grabb kunde han sitta i timmar på bryggan och titta på fiskebåtarna som la till i hamnen, Efter gymnasiet började Johan som lärling på ett traditionellt båtvarv och där föddes han intresse för att i framtiden äga ett eget båtvarv. Idag är Johan i 40-årsåldern. Han har arbetat på flera varv runtom i Losantos där han bla, lärt sig om både hantverk, kundservice och. Drömmen lever starkare än någonsin ett eget varv där tradition möter innovation, där man bygger hållbara båtar med kärlek till havet och respekt för hantverket.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rollspelare som har spelat en del RP tidigare på internationella serverar, jag vill tillföra roliga scenarion och skaffa positiva interaktioner med många utav spelarna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelare så att rollspelet blir så bra som möjligt och inte spelar för att "vinna". Om någon tex genomför kidnappningsscenario för en annan spelare så intressant och roligt som det möjligt går istället för att bara hålla personen fånge utan något direkt rollspel involverat.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Vilket innebär att man inte ska åka runt i staden endast för att hitta poliser och köra snabbt förbi de och försöka få de att jaga en själv. En annan regel är COMBAT LOGGING vilket innebär att du inte får logga ut eller på något annat sätt försöka kringå ett pågående scenario till sin egen vinning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat GTA RP sedan 2022 men bara på engelska serverar, jag har runt 5-700 timmar sammanlagt och jag har gjort allt i från att varit gängmedlem i ett kriminellt gäng på runt 80-100 personer till att vara handlare vid en "vanlig" butik och leva som icke kriminell
Vad är ditt discord namn? Macke3943
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Larged Född 1982
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lyhörd, Gubbstark, livsnjutare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Larged växte upp vid Paleto Bay. Redan som liten grabb kunde han sitta i timmar på bryggan och titta på fiskebåtarna som la till i hamnen, Efter gymnasiet började Johan som lärling på ett traditionellt båtvarv och där föddes han intresse för att i framtiden äga ett eget båtvarv. Idag är Johan i 40-årsåldern. Han har arbetat på flera varv runtom i Losantos där han bla, lärt sig om både hantverk, kundservice och. Drömmen lever starkare än någonsin ett eget varv där tradition möter innovation, där man bygger hållbara båtar med kärlek till havet och respekt för hantverket.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rollspelare som har spelat en del RP tidigare på internationella serverar, jag vill tillföra roliga scenarion och skaffa positiva interaktioner med många utav spelarna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelare så att rollspelet blir så bra som möjligt och inte spelar för att "vinna". Om någon tex genomför kidnappningsscenario för en annan spelare så intressant och roligt som det möjligt går istället för att bara hålla personen fånge utan något direkt rollspel involverat.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Vilket innebär att man inte ska åka runt i staden endast för att hitta poliser och köra snabbt förbi de och försöka få de att jaga en själv. En annan regel är COMBAT LOGGING vilket innebär att du inte får logga ut eller på något annat sätt försöka kringå ett pågående scenario till sin egen vinning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat GTA RP sedan 2022 men bara på engelska serverar, jag har runt 5-700 timmar sammanlagt och jag har gjort allt i från att varit gängmedlem i ett kriminellt gäng på runt 80-100 personer till att vara handlare vid en "vanlig" butik och leva som icke kriminell