Nekad GrittyBirchie | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrittyBirchie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Björk

Vad är ditt discord namn? GrittyBirchie

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christian Holmberg, 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pålitlig. Strukturerad. Målinriktad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär (Christian Holmberg), kommer från den svenska landsbygden, uppvuxen i ett litet samhälle. Han har alltid haft ett stort intresse för fordon och logistik och har flyttat till storstaden för att förverkliga sin dröm: grunda ett eget transportföretag. Holmberg vill tillföra en mångsidig samt pålitlig frakt- och leveranstjänst som möter stadens växande behov.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag, personligen, kommer kunna bidra med till serverns RP är en realistisk och långsiktigt utvecklad karaktär som fördjupar det civila RP:t. Genom min karaktär så kommer jag kunna skapa möjligheter för leveranser, företagande, och samspel med andra i området. Jag är även van vid att spela seriöst, följa regler och skapa en trygg och pålitlig miljö för de andra deltagarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att "vinna" utan för att göra RP:n trovärdig och underhållande för alla partner som deltar. Genom att han ett mångsidigt synsätt i servern så skapar det en bättre och mer djupgående dynamik som höjer kvaliteten på RP:n.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. 'FEARRP' innebär att du inte värnar om ditt egna liv oavsett vilken situation du har blivit indragen i. Att utföra hetsiga beslut som kan riskera ditt egna liv utan att tänka igenom hela situationen är ett exempel på en kränkning mot denna regeln. 'POWERGAMING' innebär att individen använder sig av metoder som varken är realistiska eller rättvisa för att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt deltagning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som verkligen uppskattar strukturerat och seriöst rollspel. Har även en god förståelse för rollspelets gränser, använder sunt förnuft och är bra på att anpassa mig till olika situationer. Ser RP som en utmärkt möjlighet för att skapa karaktärer som har styrkor och brister som kan bidra till ett levande och mångsidigt samhälle.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Eftersom vi inte hittade några loggs så
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka