Accepterad Bolew3x | Medlem ansökning (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/goskungen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Bolew3x#4725

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christoffer Andersson är 23 år född 1998 och kommer ifrån Sverige och har haft en tuff uppväxt med en Mamma och Pappa som supade hela tiden och en bror som var kriminell, det hela slutade med att Christoffer hamnade på fosterhem hos en familj som var nyinflyttade till staden Unive. Christoffer och hans fosterpappa ägnande mycket tid tillsammans i verkstaden, Dem mekade med bilar och mc, pimpa dom och trimma dom. Och det var så han fick upp sitt store intresse för MC men framförallt bilar. Därför är nu hans drömjobb att jobba som erfaren arbetare på Vianor och göra det han älskar mest. Andra saker Christoffer gillar är att umgås med familjen (Fosterföräldrarna), vara med vänner, köra fordon och dricka Red Bull. Christoffer älskar Red Bull han klarar inte en dag utan den energikicken han får ut av det, så man kan säga att det är lite som ett beroende för Christoffer. Christoffer som person är snäll, trevlig ,social, rolig, skämtsam, bryr sig om andra (mycket empati), en bra kompis, en kille man kan lita på och en kille med mycket energi i sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med mycket bra, rolig och seriös RP och kommer ta RP på allvar och därför hålla mig till en högre nivå gällande RP. Kommer också hjälpa så många som möjligt samt att jag kan alla regler och kommer följa dem strikt och spela med strikt RP överlag. jag kommer också bidra med ett realistiskt spelande och vara aktiv på forumet, dc och fivem servern. Och med hjälp av Medlemskap så kommer jag kunna bidra med allt detta så medlemskap är med andra ord det bästa alternativet för att hålla sig till Högre Roleplay och kunna hjälpa fler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med många spelare vilket gör den väldigt aktiv och det gör hela den realistiska upplevelsen och RP så mycket bättre. Att det är många personer på servern måste innebära att det är många olika typer av personer och då blir det en realistisk känsla i spelandet överlag. ÄR också intresserad av servern för att den har bra mods och det laggar inte mycket för att vara en server med typ 300 personer inne dagligen så tycker med andra ord att dem har fixat det bra. Samt att det är en server med seriösa spelar och det går inte att ha tråkigt på den. Därför har jag ett stort intresse för Unive.

Hur hittade du Unive? Skorpetildan/Matilda bjöd in mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min Karaktär Christoffer så mycket som möjligt och börja jobba på Vianor vilken är det jag vill mest 1 i första hand. ett annat mål är också att jag vill kunna tjäna bra med pengar och kunna köpa dröm bilar, båtar, motorcyklar osv, samt att jag vill skaffa många vänner och utveckla min karaktärs socialitet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? utöka min RP så bra som möjligt och hålla mig till en strikt och bra RP nivå. Ett annat mål är också att skaffa kompisar både på dc men också ingame, Vill också vara så aktiv som möjligt på fivem serven och Discord samt forumet. Samt att jag överlag vill bli mer i 1 med servern och då är medlemskap det bästa alternativet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka