Nekad Bolban | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bolbis

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199239986821/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Bolban#6105

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk och nyfiken 23 åring som nyss flyttat in i stor staden. Han är alltid glad och nära till humor, men han kan vara rätt så känslosam i vissa situationer. Hans intressen är bland annat bilar, polisen, militär-grejer och att vara med andra människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag vill vara en del av detta härliga och roliga community. Jag vill kunna spela så bra som möjligt och utveckla min RP så mycket som möjligt. Jag tycker det är roligt att Unive blir bara större och större och jag ser fram emot dem kommande åren här på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom min förmåga att spela olika roller, visa känslor tydligt och försöka kunna spela så realistiskt och trovärdigt som möjligt för att RP:n ska bara gå framåt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att bara tänka på sig själv. Det ska vara kul för alla i scenariot att spela.

Hur hittade du Unive? Jag tror att jag hittade Unive via kompisar på discord som spelade där, därav blev jag intresserad och började spela.

Nekad, utveckla . Berätta om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka