Accepterad Bokus | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 76561199245307831

Vad är din discord tagg? Tc13370

Vem var det som bannade dig? Hassan

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tryckte x varje gång jag plockade en drog och krockade min bil en gång o inte rpade på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade droger och när jag åkte därifrån blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig men klockan var sent var inte alls många inne på servern o var liksom nere i hamnen där ingen är o då orkade jag riktigt inte rpa på mina skador om jag ska vara ärlig. Ber så hemskt mycket om ursäkt och detta ska absolut inte ske igen från mitt håll, det lovar jag er. Hoppas på att ni kan tro på mig o låta mig gå in o spela några dagar tidigare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här tidigare men inte någon bann senaste året så minns inte riktigt vad jag blivit bannad här för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat rollspela på mina skador och inte tryckt x när jag plockade mina droger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100 procent, jag har lärt mig att rollspela på mina skador även fast det inte är någon nära eller många på servern och att inte trycka x varje gång jag plockar en drog.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka