Accepterad Bokus | Ban Överklagan [Carlsson200]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 76561199245307831

Vad är din discord tagg? tc13370

Vem var det som bannade dig? carlsson200

Bild på banmeddelande: unive bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt 2 skott ur en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som tog våran bil runt sandy så körde efter han in i stan o jagade han i cirka 5 min kanske. Sen hoppade han ut o sa ta bilen då o gick iväg så riktade jag ett vapen mot han. Jag sa att jag riktade man han svarade bara med jag ser inte ditt vapen så trodde han bara lallade så sköt 2 skott från bilen sen körde snabbt därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rättvis ban jag sköt ur bilen. tänkte inte på att man inte fick göra det om ni unbannar mig ska jag noga läsa igenom alla regler igen och se till att jag ej bryter mot någon igen. Har spelat här sedan 2021 och regler förändras hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte spelat här över 5 år :) Multistaden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade kunnat hoppat ur och riktat istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

vill tilläga. Att jag ser vad jag gjorde för fel och ska se till att detta ALDRIG händer igen. Vill liksom spela unive nu på jullovet :) tack för du tar din tid och läser carlson

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka