Nekad bocko | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448208384/

Ditt Hex-ID: steam: 11000013ca6f8a0

Vad är din discord tagg? G19#7146

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: bannd av rozii.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror rozzi valde banna mig för att jag hade dålig rpa nivå och jag gjorde fel vilken jag förstår och fattar o nu i efterhand så fattar jag hur dumt det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det som hände var att jag och 2 kompisar körde reace till meko och då stog det en polis där som valde att stanna mig vi rpade och han bad mig om mitt namn och jag gav ut det och han så då du har inget körkort då sa jag jo det har jag och sen så sa han att jag ska med till stationen och då valde jag att hoppa in i min bil när han riktade tazer mot mig och jag åkte iväg vilken varr väldig dumt av mig. sedan så bad rozii mig komma support vi pratade och dem visade ett iklipp vi kom fram till saker och jag fick en ban på 3 dgr vilket jag förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och jag fattar att rozii tog de beslutet att banna mig för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut men jag kommer inte ihåg så mycket av mina tidigare bans tyvvär,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat valt att rpa bättre och ha det roligare med polisen så hade han tycket det blivit roligare för båda partens och rpn hade blivit bättre, men nu var det jag som gjorde felet och sitter i forumet skriver en överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag tar alltid lärdomar av mina bans, vilket jag gör med denna med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka