Accepterad bobohaga | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobohaga

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999947218

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? bobohaga#7163

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rudolf Isaksson. Han är 25 år gammal. när han var 5år gammal dog hans föräldrar i en bilolycka vilket har gett honom en väldigt traumatisk uppväxt. Han bodde på ungdoms anstalt under en stor del av hans uppväxt för att glömma sina föräldrar och den kriminella delen av hans liv. Han har varit över på den kriminella sidan i tonåren då han tyckte det var enda sättet att passa in i samhället men har glömt nästan allt efter att ha bott på ungdoms anstalt där han även kom ur det kriminella. Han har alltid gillat motorcyklar och bilar och att jobba med att meka på dem. han har även diagnostiseras med ADHD.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldigt hög nivå och det är ju bara mot det positiva. Jag kommer också att börja streama när jag spelar på Unive när jag blir medlem och då kanske det kommer in nya folk på min stream så att Unive växer och blir större.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom RPn verkar väldigt bra och rolig och jag har extremt många kompisar som spelar på just Unive. Det måste ju också finnas en anledning till att det är den största servern i Sverige.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom väldigt mycket kompisar och Unive är ju också störst i Sverige så det är den första servern man ser när man går in på Fivem typ.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög prestanda av RP, att skapa bra scenarion och skapa rolig rp för samtliga inblandade. och träffa nya personer som har samma intressen som mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ej något mål mer än att skapa bra rp och bra scenarion. Det jag ogillar mest av allt är när folk bara kör för egen vinning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte en aktiv deltagare på någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka