Accepterad Bobo.11k | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Bobo.11k

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Murre Svensson 16år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig Skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakrund på min karaktär har varit att jag har varit kriminell nu under en längre tid men jag gillade inte det så mycket det vart mycket problem med polisen och så vidare så nu har jag valt att satsa på att bli sjukvårdare så att jag kan hjälp andra medborgare om dom har blivit skadade eller medvetslösa för ibland när jag är på sjukan då så är det inga sjukvårdare där och det blir tråkigare rp om man tar svetlana för du kan göra roliga slas scenarion med sjukvårdarna i /me och sedan när du fått vård och hjälp. Men om jag inte klarar det som sjukvårdare då så tänker jag att jag kommer börja jobba på något vanligt jobb som marja eller kanske sky club. Men mitt största mål är att bli sjukvårdare för att hjälpa andra spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och bra rp nivå som är erfaren jag kommer även att skriva /report nån id om jag ser att någon gör något typ utav regelbrott så att servern får den bästa rpn som möjligt. Jag kommer att ha www.unive.se i bion så att folk kan hitta unive. Jag kommer också kunna lära känna nya staff och andra medlemmar på servern så att vi blir ett starkare community. Jag kommer tipsa mina vänner om att börja här på unive eftersom att det är svergies bästa rp server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för båda parterna så att du inte vinner varje scenario det är som att du är i en skottlossning och du alltid ska vinna aldrig dö eller att du åker runt och rånar allt och alla och tar deras saker så att du bara spelar för makt och pengar för det gör en dålig rp och det kommer leda till konsekvänser om du rånar allt och alla och bara bryr dig om makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna innan det här jag det har jag men jag ångrar det enormt och nu sattsar jag på att bli en grön spelare och kunna rpa som alla andra spelare på servern men jag har blivit bannad för lite allt möjligt men det kommer inte att ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes. Vdm vehical death match som betyder att du dödar någon genom att använda dig av ett fordon sen kan vi ta rdm som är random death match som betyder att du dödar någon utan anledning. Nlr New life rule det betyder om du dör eller gör en ny karaktär så kan du inte minnas något från den gammla eller innan du dog. Comat logging som innebär att du stänger ner spelet för att undvika ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har testat mig fram på några andra servrar innan men inte tyckt att någon av dom andra Serverna e roliga så då tänkte ja ta de till en ny nivå med unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka