Accepterad Bobo.11k | Beslut Överklagan (dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Ditt discord namn: Bobo.11k

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och 40 dagars ban för fearp och sunt2 JAG VAR DÅ DÖD SÅ VET INTE HUR JAG HADE KUNNAT FEAR RPA ELLER GÖRA NÅGOT SUNTFÖRNUFT

Vem/vilka tog beslutet? Denco

Varför tror du själv att beslutet togs? jag fick det eftersom att jag tydligen c loggade utan att hålla in e men i ssvetlana logs står det att jag tar vård och sedan när det är klart så stänger jag av sedan i pm så säger han att jag höll i telefonen och det är då eftersom att när man dör så kryper man ju alltid när man dött i 1 minut ungefär och sedan så dör man vanligt det var alltså under tiden jag kröp som jag skickade gps eller kröp och lröp jag låg ner men inte död död utan att jag kan krypa men kröp inte så jag fattar inte hur jag fick c log och sen säger han att jag gör fel med att skicka gps när jag dog det gör jag eftersom att kryper så jag ser inget fel med detta scenario när 320 själv sagt att man får skicak gps om man gör det fort när man kryper.

Hur är beslutet felaktigt? eftersom att jag inte har c loggat jag tog svetlana sedan stängde jag av och sen med att jag skickade gps det var eftersom att jag då kröp så jag förstår inte hur det är felaktigt eftersom det tog typ 2 sekunder att skicka gps och 320 själv sagt attt man får skicka gps när man kryper. Så jag tycker hela detta är felaktigt eftersom jag inte gjorde något fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har inte clip på något eftersom jag inte gjorde något fel och sedan har jag inte fått se något bevis eller något sådant

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
+++++rep tycker det är konstigt att staffen först tänker på att han tydligen cloggade vilket han ej gjorde. Och sen FearRP när han var död? Och sen så får man ju skicka gps när man fortfarande kan krypa? Och sunt förnuft, vet inte vart det kommer ifrån heller. Han gjorde inte fel eller?

Tillbaka