Nekad Mariateresa12 | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mariateresa

Ditt Hex-ID: 110000137420810

Vad för typ av beslut gäller det? Krimroll

Vem/vilka tog beslutet? @Alec

Varför tror du själv att beslutet togs? ag tror att beslutet togs för att det verkade som att jag hade skrivit till en annan spelare och bett honom hämta mig när jag var död. Jag fattar i efterhand att om det hade hänt så hade det varit fel, eftersom man inte ska kontakta andra på det sättet när man är död och det bryter mot reglerna. Jag förstår varför det kan se misstänkt ut och varför ni tänkte så.

Hur är beslutet felaktigt? Men det som är viktigt är att den här händelsen faktiskt aldrig hände. Därför känns beslutet fel, eftersom det bygger på något som inte ens har hänt. Jag tycker det är orättvist att jag blir straffad för något jag inte gjort. Samtidigt vill jag säga att jag står för det jag gör i spelet. Om jag gör fel så kan jag erkänna det och ta konsekvenserna, men i det här fallet har jag inte gjort det ni tror. Jag försöker alltid spela rättvist och följa reglerna, och jag vet hur viktigt det är för att spelet ska vara kul för alla. Skulle jag någon gång råka göra något fel så kommer jag se till att det inte händer igen. Det känns som att det har blivit ett missförstånd eller att något har tolkats fel. Därför tycker jag att beslutet borde ses över igen, eftersom det påverkar mig mycket i spelet och det inte är baserat på något jag faktiskt har gjort. Jag vill bara kunna fortsätta spela som vanligt och visa att jag följer reglerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns i discord

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka