Nekad Bobi | Beslut Överklagan [madajao]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Ditt discord namn: bobi9829

Ditt Hex-ID: steam:11000015a74e465

Vad för typ av beslut gäller det? 2st krim varningar och en 6 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Varningarna kom från Lastbilsjanne, medans madajao bannade mig.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom jag sköt en polis. Och det tyckte inte staffsen var okej. Det fattar jag självklart också, men ibland måste det ju vara okej, t-ex sista utväg. Det vet jag även att vår kära ägare har sagt på ett par Krim möten. Men staffsen bannade mig och gav mig 2st varningar, men det såg nog inte scenariot på samma sätt som jag, det har jag skrivit mycket om i frågan under.

Hur är beslutet felaktigt? Vill bara börja med att säga att jag är lite osäker om bannen ingår i denna besluts överklagan, men jag antar då. Skriv gärna nedan ifall jag har fel. Men jag tycker att beslutet är fel därför att staffsen nog inte såg det hela scenariot på samma sätt som jag gjorde. Det blir ju en enorm skillnad att se scenariot ovan ifrån, än att faktiskt delta i det. Men jag sköt en polis, efter en lång lång biljakt. Biljakten var lite skum, och jag tycker att polisen hade lite skum rp, och följde direkt inte alla regler till 100% , men vem är jag och ska sitta och klaga. Men efter cirka 10 minuters biljakt höll min bil på at paja, den hade varigt halvt trasigt ett tag, och den skulle nog inte fungera mycket till. Jag försökte allt för att fly, men jag lyckades inte. Polisen gav en sista prejning, och då trodde jag min bil paja. Jag bestämde mig fort som tusan att hoppa ut ur bilen, och rikta på polisen. Han var själv, och det var enbart han som var med på det cirka 10 minuters jaget. Jag bestämde mig att rikta på han, när han siter i bilen. Men det funkade inte direkt, och han hoppar ut och börjar skjuta, samtidigt som jag riktar mitt vapen mott han. Då skjuter jag tillbaka mot han, och jag dödar han. Det var inte min intention att skjuta polisen, utan jag ville enbart förska få bort han från mig, och göra ett roligt scenario för både mig och han. Polisen får nog inte så mycket vapen riktade mot sig och jag aldrig riktat eller försökt hotat en polis på det sättet, så det är väll bara roligt med nya typer av scenarion. Jag ville inte skjuta och jag ville framförallt inte döda han, jag ville enbart göra en rolig förändring för mig och han i scenariot. Men det gick ju sådär. Jag får in ett skott i han, och han dör. Efter det så går jag fram till han och riktar, vilket på ett sätt bevisar min intention, att jag ville rikta på han och göra det roligare för båda oss, jag ville självklart inte skjuta han direkt. Och absolut inte döda han. Utan jag ville rikta och försöka utveckla scenariot därifrån. Men det blev som det blev och det hela blev ett ganska kasst scenario, och det var tråkigt att det slutade i support. Skulle vara hemskt mycket roligare för mig och polisen om min plan kom till verkan. jag säger även till polisen att han ska sluta jaga mig, till han, medans jag rikar på han. Vilket även där bevis min intention. Klippet från min pov, går dock inte att bifoga där nere, eftersom jag inte avvänder medal. Men kan gärna visa det, ifall någon vill se.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kyn2HptRuxNmbMvZb?invite=cr-MSw0ekQsMjI4Nzk0MDcz I klippet kan du ser att jag först försöker rikta, och väntar en stund med att skjuta. Jag går även fram till polisen och riktar, men han var tyvärr död.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka