Nekad Bobi | Ban Överklagan [madajao]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477875813/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a74e465

Vad är din discord tagg? bobi9829

Vem var det som bannade dig? Madajao

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-25 202933.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han ansåg att jag gjorde fel. Jag sköt och dödade en polis, och det är emot reglerna i de flesta fallen. Därför bannade han mig. Jag agerade inte efter sunt förnuft. Han tyckte även att jag saknade förmågan att bidra med en positiv rp, kommer gå mer in på det här nedan så läs gärna!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt helt vanligt i stan, lite utanför sjukhuset. Jag ser en polisbil passera, men den vänder när den ser min bil. Jag hade inte kört fort eller något, men polisn signalerade att jag skulle stanna. Jag stannar vid sidan avvägen, och jag bemöts av skott från polisen. Jag kör då fort iväg, och de påbörjas ett efterjag. Han är efter mig i ungefär 10 minuter. Tillslut börjar min bil gå sönder, då han har prejat in i mig ett flertals gånger. Jag kör ner i hamnområdet och försöker få bort han från mig en sista gång. Det gick dock inte , och han var fortfarande efter mig. Han läger en sista prejning, och min första tanke är att bilen är sönder. Den har ändå ryckigt rätt länge. Jag stannar min bil, hoppar ut och riktar mitt vapen mot polisen. Han var även den ändå polisen på platsen. Men jag riktar på han, men han skjuter ändå. Då tänker jag fort och skjuter tillbaka mot honom. Tyvärr dog polisen. Efter det så flyr jag fort, men min bil räcker i cirka 10 sekunder, sen pajar den. Då var jag till fots, och fic

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror lite hur man ser på det. Ja, jag kanske gjorde fel när jag sköt polisen. Men det var fortfarande inte min intention, och jag ville verkligen inte göra det. Jag ville varken skjuta, och absolut inte döda honom. Även om jag inte ville, så tycker jag ändå ni var lite hårda mot mig, det måste ju ändå finnas scenarion där man får skjuta mot poliser. Jag tyckte också det var skumt att Polisen inte fick några åtgärder, medans jag fick väldigt stora. Polisen begick ju också många fel, men ändå så hände inget med honom. Lite skumt, men jaja. Jag tycker i alla fall det var en rätt onödig ban, och varningarna räckte nog. Jag har även skrivit överklagningar och de har blivit nekade, så skriv gärna varför jag blir neka (om jag blir det) och inte bara att jag blev nekad. Annars tar jag det nog som att du inte läser det jag skriver, och det vore ju rätt tråkigt för nig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har knätt några äkta bans. De flesta är felaktiga och/eller Ac bans. Tror inte det är så märkvärdiga att lyfta just nu. Annars har jag väll 2 eller 3 riktiga bans, men för väldigt länge sedan, som jag knappt minns. Blir svårt att förklara om dem, när jag inte minns så tydligt. Men dem kanske var för röstregeln eller liknande. Men som sagt var det länge sedan, och har inte längre ett sådant problem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte skjutit polisen, och enbart gett upp. Med det var fortfarande inte min intention att skjuta honom. Tror dock att det skulle bli ett suveränt scenario om han rpade med mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka mig för en extra gång, och kanske inte göra sådana hastiga beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka