Inaktuell Bobby brunsås | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby brunsås

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388320524/

Ditt Hex-ID: 1100001551e630c

Vad är din discord tagg? bobbybrun1

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-11 011041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte att köra på min polare så att han ramlade av rullstolen och för att det såg ut som att jag försökte vdma hnm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag körde hnm till sjukan och sen så såg vi en sjukvådare och min polare sa att han hade ont i sina ben och då så satte sjukvårdaren på hnm rullstol och sen så healade sjukvårdaren min polare och sen så började vi gå ut för att vi tänkte jobba men sen så märkte vi att han ej kunde hoppa in i bilen med rullstol så vi gick till en polis för att fråga om han kunde ta bort den men hade gjorde så att han hade den i 3 timmar istället för 20min som sjukvårdaren gav hnm sen så slog en grabb på hnm och vi märkte att han ramlade av men sen spawnade tillbaka i rullstolen så jag testade att körde på hnm efter han frågade mig att göra det men inget hände så han sa till mig att knuffa på hnm med bilen upp till några personer så att dom ksk kunde slå på hnm men ingen gjorde det så jag försökte köra på hnm för att få av hnm från rullstolen och sen så blev jag bannad i 2 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fattar att jag gjorde fel men menade inte att vdma hnm eftersom att han ville att jag skulle göra det då han sa till mig att göra det men fattar att jag gjorde fel och jag ber så mycket om ursäkt för att jag bröt en regel men tycker jag ej borde bli bannad för något han ville att jag skulle göra men fattar om jag ej blir unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 olika gånger tror det var för lall och det var 2st 1 timmes ban och jag har lärt mig av dom misstagen som jag gjorde och jag har aldrig gjort om det efter jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt lite extra på vad det var som jag gjorde i en situationen och tänkt på vilka regler som jag kunde ha brutit

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag borde tänka lite extra på vilka regler som jag kunde ha brutit och vad det är som jag gör och inte bara göra det direkt utan att tänka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka