Accepterad Bobby.691 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby.691

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185260308/

Ditt Hex-ID: steam:11000014903ef14

Vad är din discord tagg? bobby.691

Vem var det som bannade dig? sean35

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-06 163839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom de trodde jag hade brist på social när det var en bakomliggande scenario och när vi hade krig mot dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina vänner rulla runt sedan kommer whyos och dom och skjuter mot oss då jagar jag en av de så när det kom en annan whyos grabb då körde han mot mig och jag stanna vid sidan av vägen och då såg han att min dörr öppnades när jag skulle hoppa ut och rikta då börja han köra iväg och då avlossa jag några skott som tillslut träffa han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var lite felaktigt eftersom att vi hade scenario innan där de skjöt oss och vi mot dom sedan så kör en mot mig då stannar jag och riktar och skjuter inte direkt och när han började köra iväg så skjöt jag han i huvudet, men jag tyckte att jag kunde rikta lite längre och jag kommer tänka på det i framtiden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad sen tidgare och lärt mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rikta lite länge eller bara hoppat in och kört efter, men jag tyckte inte från mitt perspektiv att jag gjorde fel eftersom jag rikta och han fortsatte köra ändå när man ser på hans klipp att min dörr öppnas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att prata lite längre ändå om det hade varit skottlossning mellan oss

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka