Accepterad bobbos | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? duck10999

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: nils bon 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad generös tål mkt osv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils är upväks i en litens stad vid nam småland han har inte haft det så let när han var liten när han var 3 år så var han 3 bröder som är 4 år eldre ebn han dum mot han när han blev 6 år så såg han inte utt som någon ana han sog anolunda och han blev retad för det han föreldra hade skilt sig och han mam lisa var dum mot han och han vll bara åka till sin pappa men han kunde inte för jobbet och han nya flikvän men en derför så ner han var häma själ så såg han en hund som inte hade någon ägar trode han med det var mer att det var gran som skukl sälja ha men när hon kom ner så sog hon hur glad hunden blev av nils så hon frågade hajj vill du ha hunden du kan få den ja det vill jag vad heter den den heter robin och nils fick juma robin för hans mamma son när hann blev 19 år så så hand han focjh erva pengar av sin mmama slekt som dog och sen av sitt job som mikaniker fick han råd med en etta då så tog han sin hund och köpte legen heten och 1 efter inflyten så had han trefat en snyg tjej som flytade i hop med han

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög kvalitet RP och bra god stämning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är lite svårt att förklöra men jag kan förklaara det på det här sätter. I ett scenario kan det betyda att alla ska vara överens så man kan hitta en lösning för alla som är med inte bara mig själv. Det gör så alla blir gladare inte bara mig själv. Sammanfatning så alla är glada och kommer överens.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men komer inte i håg för de va jätte läge sen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP: Värna om ditt och andras liv i livshotande situationer. VDM: Att använda fordon som vapen är förbjudet, förutom i realistiska självförsvarssituationer. RDM: Döda inte någon utan ett scenario bakom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är en väldikt kreaktiv som kommer på roliga secnario för båda sidor i ett secnario och kan se saker i ett annat perspektiv som dom flesta inte kan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka