Nekad BOBBO | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zIn

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110893679/

Ditt Hex-ID: steam:11000014495306f

Vad är din discord tagg? zzzzexe

Vem var det som bannade dig? Rozii men toris har hand om den nu.

Bild på banmeddelande: dsa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att fuska och jag ångrar det grovt, jag vill bara tillbaka och rpa med vänner och ha ett socialt rp och skulle vilja ha en andra skans att spela på server för att vissa att jag inte kommer göra samma misstag igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade precis köpt ut vapen och skulle gå med syrianska sedan åkte vi runt i stan sen när vi kom hem till deras gäng hus så blev jag bannad för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom att det var jag som fuskade och det är mitt ansvar och mina konsekvenser som jag få ta om jag fuskar och jag skulle aldrig göra om det eftersom att unive är den servern som jag faktiskt har haft roligt på medans jag har spelat fivem och vill bara ha en chans till att vissa att jag inte är samma person som fuskar längre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan för powergaming när jag var testmedlem. Och jag har lärt mig att man ska spela på skador och följa alla regler och inte förstöra så som jag har gjort när jag spelade, för fattar att jag förstör för andra och kommer aldrig göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuska överhuvudtaget utan att spela som alla andra och följa reglerna så att andra som spelar kan ha det roligt medans dom spelar och inte göra som jag gjorde att fuska och förstöra för spelarna som faktiskt gillar att spela där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att spela som alla andra och att bli bättre på spelet och inte behöva använda sig av fusk för att kunna vinna något. Utan att jag ska spela som alla andra så att jag och dom kan ha det roligt på servern, och som sagt vill bara bevisa att jag inte gör samma som jag gjorde innan utan att jag faktiskt vill komma tillbaka och spela med vänner och ha det kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. tack för er tid.!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka