Nekad Bobbin | Ban överklagan [CASPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277033264/

Ditt Hex-ID: 110000112e17d30

Vad är din discord tagg? Fåglen/Babu#6005

Vem var det som bannade dig? Casper#7223

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: saqlrp Anledning: Lall Går ut om: 0 dagar 23 timmar 50 minuter Placerad av: Casper ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dem såg inte vad som hände inna på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är qpark jag körde till piren för att lappa lite bilar och skaffa lite socialt rp. Jag kommer dit då ser jag en bil gär till den så säger han som äger bilen jag dödar dig och du lappar sedan börjar han hoppa på mig med slag polisen ser men dem skiter i det. Jag går därefter iväg och hittar andra att snacka med sedan kommer han igen och säger leksak Park istället för Qpark sedan så argumenterar jag med han i över 3 minuter om varför han håller på sådär sedan så munhugger vi lite och då börjar han med ett slag och sedan håller jag in slåss läger så man aimar på honom och försöker dodcha men det går ej sedan så slår jag ett slag och han ett sedan så råkar jag döda honom vilket inte var planerat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja att jag jobbar på Qpark så skulle jag inte slå honom men jag gjorde självförsvar och det var inte lall för jag hade ett senario. Jag prövade först med den sociala rpen men den gick tills han slogs.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varigt tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Både jag eller nej för hade kunna gå iväg men du hade det inte varigt ett senario som man är ute efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kanske inte stå mitt på piren fast om man är någon anna stans så dör man direct man vill ju få långvarigt och roliga senarios det strävar jag efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men casper sa tt jag skulle säga till honom när jag hade skrivit det för jag pratade med han i support och han såg när jag dödade han jag slogt inte fort ville få ett långvarigt senario.

Nekad, Verkar som att du inte riktigt lärt dig vad du gjort fel efter jag sa vad du gjorde fel till dig. Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka