Bobbilobbi11
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas
Vad heter du på discord? Bobbilobbi1
Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2000
Beskriv din dagliga aktivitet. Mån:15:10-16:30 sen har jag träning efter träning 20:00-21:00
Tis: 15:10-21:00
Ons: 15:10-17:50 sen har jag träning och kan inte spela mer efter det
Tor: 15:10-21:00
Fre:14:25 till så länge jag orkar spela
lör: när jag vaknar tills så länge jag orkar spela
sön: när jag vaknar- 21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i ungefär 180 timmar tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) visar i pm det går tyvär inte att klistra in bilden/biofoga den fast jag har 0 bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra det mindre små jobbet så alla staffs inte behöver göra allt till exempel ifall jag ser någon lalla runt så kan jag kicka dem och om dem gör det flera gånger så kan jag banna dem i 1 timme. Så servervakt gör allt småt jobb enligt mig så staffs inte behöver göra allt jobb. Och resa folk om dom dog av typ en annan spelare när någon råkade slå i ett scenario.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill få bort alla som inte kan bete sig och försöka göra så dem kan bete sig inom när dem får en kick eller en ban så lär dem sig någonting efter det hoppas jag på så dem inte behöver bli bannade i en längre tid om dem inte beter sig efter det. min Rp niva är också ganska hög så då kan man typ vara som en förebild för alla icke medlemar och medlemar.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är exakt samma sak. abuse är om man är i ett scenario och man typ resar sig själv om man dör för man inte vill förlora sina saker och om man resar sina kompisar i scenarion när dem dör. Abuse kan också vara om man har på toggleid och om man gör det så hamnar man på blacklisten och indragna roller, T.ex ifall jag har på toggleid när det skottas så kan man ju see hur många det sitter i bilar man kan ochså see om folk sitter och gömer sig i buskar för deras id kommer vara över deras huvud det är abuse.
Vad heter du på discord? Bobbilobbi1
Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2000
Beskriv din dagliga aktivitet. Mån:15:10-16:30 sen har jag träning efter träning 20:00-21:00
Tis: 15:10-21:00
Ons: 15:10-17:50 sen har jag träning och kan inte spela mer efter det
Tor: 15:10-21:00
Fre:14:25 till så länge jag orkar spela
lör: när jag vaknar tills så länge jag orkar spela
sön: när jag vaknar- 21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i ungefär 180 timmar tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) visar i pm det går tyvär inte att klistra in bilden/biofoga den fast jag har 0 bans
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra det mindre små jobbet så alla staffs inte behöver göra allt till exempel ifall jag ser någon lalla runt så kan jag kicka dem och om dem gör det flera gånger så kan jag banna dem i 1 timme. Så servervakt gör allt småt jobb enligt mig så staffs inte behöver göra allt jobb. Och resa folk om dom dog av typ en annan spelare när någon råkade slå i ett scenario.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill få bort alla som inte kan bete sig och försöka göra så dem kan bete sig inom när dem får en kick eller en ban så lär dem sig någonting efter det hoppas jag på så dem inte behöver bli bannade i en längre tid om dem inte beter sig efter det. min Rp niva är också ganska hög så då kan man typ vara som en förebild för alla icke medlemar och medlemar.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är exakt samma sak. abuse är om man är i ett scenario och man typ resar sig själv om man dör för man inte vill förlora sina saker och om man resar sina kompisar i scenarion när dem dör. Abuse kan också vara om man har på toggleid och om man gör det så hamnar man på blacklisten och indragna roller, T.ex ifall jag har på toggleid när det skottas så kan man ju see hur många det sitter i bilar man kan ochså see om folk sitter och gömer sig i buskar för deras id kommer vara över deras huvud det är abuse.
Senast ändrad: