Accepterad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? Enzo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pooooooooooo.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför enzo valde att banna mig för den här bannen är felaktig men han kanske trode att jag spoofa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände exat inann min ban var inte egentligen inte så mycket det var bara att jag satt i supoort med enzo innan och frågade när forumet skulle ficksas för det var nere då sen så stängde jag av min dator efter det för att han inte hade något svar på det sen när jag skulle gå in nästa dag och kolla hur länge jag hade kvar på min tidigare ban jag hade inann den här bannen jag har nu så stog det att jag var bannad för moddare/spoofing .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det här är en felaktig ban. anledningen till att den är felaktig är för att Enzo verkar tro att jag har använt en spoofer. och det tror han för att jag har försökt att gå in på servern för att kolla hur lång tid det var kvar på min tidigare ban det brukar alla göra typ. jag tror att jag dock fick den här bannen när jag var offline för jag kollade kvällen inann jag stängde av och sen vaknade jag upp med en ny ban. jag har inte heller fått något bevis eller något på bannen vilket är ganska konstigt. det är också ganska tråkigt att jag fick en ny ban som är mycket svårare att få en unbann från än min tidigare ban men det är ändå tråkigt att vara bannad på samma gång och det går typ inte ens att förklara varför bannen är felaktig fast det är ganska svårt när jag inte fått något bevis eller något att utgå från än att han tror att jag spoofat. jag vill även säga att jag aldrig ens rört en spoofer i hela mit liv eller moddat och det är väldigt tråkigt att bli bannad för något jag inte gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare min senaste ban var i 180 dagar för grov rdm sen har jag någon ban för vdm och några fler bans som jag inte kmr ihåg fast några är felaktiga av dem också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade direkt inte kunnat gjort något annourlunda eftersom bannen är felaktig men att kanske inte försökt att gå in på unive för att kolla hur länge det var kvar på min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig ganska mycket efter denna ban för det är ganska tråkigt att vara bannad för något som är mycket svårare att få unbann från än vad jag hade innan men det är åndå jätte tråkigt att vara bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt det upp till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka