Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? Enzo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ....ll...........png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet helt ärligt inte varför staffs valde att banna mig för jag har inte ens vart ig på över 80 dgr och har inte ens rört en spoofer någon gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som exakt hände inan min ban var att jag var inte på datorn sen var jag bannad på forumet och servern för moddare anl spoofing av enzo

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är en felaktig ban eftersom för jag har inte ens vart ig på typ 3 månader och jag haraldrig ens rört en spoofer i hela mit liv, jag skulle bara gå in på Unive i morse så hade jag en ban för moddare spoofing ni kan kolla logsen och allt har samma discord konto och det som jag alltid haft när jag kört här på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare för vdm, och rdm och några felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat gjort något annourlunda för den är felaktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte om jag lärt mig så mycket av denna ban eftersom den är felaktig men det är ganska tråkigt och vara bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt det upp till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka