Accepterad BobbaFett | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BobbaFett

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac Liendeborg

Vad heter du på discord? BobbaFett#8376

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Om ni menar dagliga aktivitet på Unive, så är det svårt att säga. Är vääldigt aktiv :D

Om ni menar irl, så är det från dag till dag olika.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30+ dagar, vet inte riktigt hur länge exakt. Men har överskridit 30 dagars intervallen nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/611247333455429660/1090599958819913728/F12156F7-D706-4CCD-BD53-4EA87FB5D538.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan se det som en mindre staff roll. Hålla servern ren ifrån idioti & samtidigt underlätta för riktiga ''Staff'', genom att ta hand om mindre saker, så som kicka lallare osv. På så sätt, så kan staffs göra mer svårare arbete & ändå får alla övriga hjälp snabbt och enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill ha ett större ansvar inom communityn. Jag vill vara med & påverka positivt, jag känner att som servervakt kan jag hjälpa till med mindre saker, oavsett så är det bättre än att jag nu i nuläget endast kan /report en spelare eller dylikt. Medans jag inte kan indirekt hjälpa någon på eget bevåg.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kortfattat är korrupt inom sitt yrke. Alltså ett exempel på det -> ''Onej kompis, jag dog. Ressa mig snabbt så jag kan döda dem innan dem dödar oss alla'' typ.

Abuse exempel -> ''Biljakt pågår, bilen jag jagar kolliderar & blir stillastående, jag väljer att använda /dv 5 på hans bil, helt plötsligt är hen/dem chanslösa.'' eller ett väldigt vanligt problem hos folk som vill abusea perms -> /toggleid - Det enligt mig är som att använda wallhack eller dylikt, för att ha ett stort övertagande i ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top