St1ckyy7
Icke Medlem
- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198957058827/
Vad är ditt namn i verkligheten? denny
Vad är ditt discord namn? xao#2021
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004
Berätta om din karaktär. Han heter spaha och hade en bra uppväxt i Stockholm all rullade på bra sen kom det en mardröm min pappa blev en alkoholist och min mamma dog i en överdos efter mamma dog så lämnade pappa mig jag gick in i en djup desperation. Jag började ta massa droger kunde inte sova på nätterna kallsvettades o massa annat . Efter det så gick jag med i ett gäng jag gjorde massa skit och blev gripen 5 gånger av polisen. 2 av brotten var jag misstänkt till mord. Ett av brotten var jag misstänkt för drogförsäljning sen dom sista var jag för grovt misshandel. Jag gilla fetta buntar med cash o ha snygga bilar. När min mamma dog o min pappa lämnade mig så visste jag man måste förtjäna saker i världen man kan inte ha allt man vill man måste jobba för det
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att Unive är den servern som är den bästa . Jag tycker om att spendera min tid på att Rp`a på denna servern. o väldigt bra och seriös ledning. Och jag tycker om att ledningen på denna servern jobbar hårt för att alla som spelar på servern ska sköta sig samt få bästa möjliga spelupplevelse när dom spelar på servern. En White list skulle betyda mycket för mig eftersom att vill börja jobba seriöst med något av det jag brinner för. Samt kunna vara en större del av serverns utveckling till det bättre. det skulle vara så kul inte bara för mig utan dom som jag lär känna dom skulle gilla mig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet hur man ska bete sig och hur man ska kunna spela ut ett scenario som om det hände i verkligheten. och just vrf denna serven för det finns sköna människor o vibe med
Hur hittade du Unive? min bror rekommenderade det till mig så nu är jag besatt
Vad har du för mål med ditt rollspel? uttveckla min rp nivå höja den ha kul med folk o lär känna andra presoner
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte direkt spelade inann sen när min bror sa spela på unvie jag började spela 24/7
Vad är ditt namn i verkligheten? denny
Vad är ditt discord namn? xao#2021
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004
Berätta om din karaktär. Han heter spaha och hade en bra uppväxt i Stockholm all rullade på bra sen kom det en mardröm min pappa blev en alkoholist och min mamma dog i en överdos efter mamma dog så lämnade pappa mig jag gick in i en djup desperation. Jag började ta massa droger kunde inte sova på nätterna kallsvettades o massa annat . Efter det så gick jag med i ett gäng jag gjorde massa skit och blev gripen 5 gånger av polisen. 2 av brotten var jag misstänkt till mord. Ett av brotten var jag misstänkt för drogförsäljning sen dom sista var jag för grovt misshandel. Jag gilla fetta buntar med cash o ha snygga bilar. När min mamma dog o min pappa lämnade mig så visste jag man måste förtjäna saker i världen man kan inte ha allt man vill man måste jobba för det
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att Unive är den servern som är den bästa . Jag tycker om att spendera min tid på att Rp`a på denna servern. o väldigt bra och seriös ledning. Och jag tycker om att ledningen på denna servern jobbar hårt för att alla som spelar på servern ska sköta sig samt få bästa möjliga spelupplevelse när dom spelar på servern. En White list skulle betyda mycket för mig eftersom att vill börja jobba seriöst med något av det jag brinner för. Samt kunna vara en större del av serverns utveckling till det bättre. det skulle vara så kul inte bara för mig utan dom som jag lär känna dom skulle gilla mig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet hur man ska bete sig och hur man ska kunna spela ut ett scenario som om det hände i verkligheten. och just vrf denna serven för det finns sköna människor o vibe med
Hur hittade du Unive? min bror rekommenderade det till mig så nu är jag besatt
Vad har du för mål med ditt rollspel? uttveckla min rp nivå höja den ha kul med folk o lär känna andra presoner
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte direkt spelade inann sen när min bror sa spela på unvie jag började spela 24/7