Accepterad bob55555 | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob55555

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Segelström

Vad är ditt discord namn? bob55555

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter janski sennerblom. janski lever med 2 barn och sin fru ann-marie. Janski var den enda som hade jobb i familjen men plöstligt så fick han väldigt dåliga nyheter och det var att han fick spraken. Nu kunde inte familjen köpa in resurser och detta ledde till att janski ansökte sig till unive för att kunna få ett bättre liv men sina nära och kära

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, diciplin och modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Janski funderar på om han ska bli polis eller brandman

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att spela spelet utan att bryta några regler och jag kommer raportera ifall jag ser någon som bryter mot reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska ha roligt i ett scenario. Man behöver inte alltid bara tänka på sig själv i motparents scenario utan man kan försöka göra spelet så roligt och realistikt som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Jag gjorde ett jätte dumt val och jag tog en sequritas bil körde den ner i vattnet och sen lämna jag servern. Jag ångrar djupt att jag gjorde det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag. Meta gaming som går ut på att man inte ska spela och prata med t.ex sina vänner och säga vart man är i dc. Krimminel utan krimminel roll är att man inte ska ha vapen på sig eller råna någon utan att ha rollen krim i dc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tycker att det känns bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka