Nekad bob55555 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob55555

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Segelström

Vad är ditt discord namn? bob55555

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Adam Segelström är född och uppvuxen i Stockholm, Sverige. Son till en svensk mor och en rysk far, Adam valde att studera arkitektur vid Kungliga Tekniska Högskolan. Efter examen har han arbetat på framstående arkitekturföretag i Stockholm och har varit involverad i stora byggprojekt runt om i landet. Han känner en inre konflikt mellan att leva upp till förväntningarna från sin familj och samhället samt att följa sin passion för arkitektur. Adam älskar att utforska Stockholms skärgård, fotografera och spela gitarr. Han drömmer om att skapa hållbara byggnader som smälter samman med den svenska naturen och kulturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är fast besluten att inte bara skapa, utan också att bevara och respektera. Mitt åtagande för att bidra till samhällets välbefinnande inkluderar en stark vilja att inte förstöra för andra och att följa alla regler och riktlinjer som styr mitt arbete. Jag ser det som en hederssak att agera med integritet och ansvar gentemot mina kollegor, mina klienter och samhället i stort. Genom att följa etiska principer och lagar i mitt arbete strävar jag efter att säkerställa att mina bidrag till arkitekturen är både hållbara och samhällsnyttiga på lång sikt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är kapabel att se saker och ting från olika perspektiv och att agera på ett sätt som gynnar den andra parten, även om det kanske inte omedelbart gynnar en själv. Det handlar om att vara empatisk och att kunna sätta sig in i motpartens situation för att förstå deras mål, behov och önskemål. Genom att spela för motpartens vinst visar man respekt, öppenhet och flexibilitet i sina interaktioner. Det innebär inte nödvändigtvis att man ger upp sina egna mål eller principer, utan snarare att man strävar efter att hitta lösningar som är till nytta för alla inblandade parter. Det är ett uttryck för en samarbetsinriktad och win-win-mentalitet, där man tror på att gemensamma framgångar är möjliga genom att arbeta tillsammans. Att kunna spela för motpartens vinst är särskilt viktigt i situationer där samarbete, förhandling och konfliktlösning är nödvändiga för att uppnå önskade resultat. Genom att visa ömsesidig respekt och att vara villig att kompromissa kan man bygga starka relationer och skapa hållbara lösningar som gynnar alla parter på lång sikt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag t.ex copbait som är att man inte för köra rött med mening för att polisen är brevid en, Lall är att man inte ska spela spelet för att bara lalla runt och inte göra det realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Med min gedigna erfarenhet inom rollspel, har jag utvecklat en förmåga att förstå och gestalta olika karaktärer och situationer på ett övertygande sätt. Genom mina många år av deltagande i rollspel har jag tränat upp min förmåga att tänka snabbt, fatta välgrundade beslut och lösa komplexa problem under tryck. Jag är van vid att samarbeta med andra, att lyssna och att anpassa mig till olika spelstilar och rollkaraktärer. Min erfarenhet har också gett mig en djup förståelse för berättande och dramaturgi, vilket jag tror är värdefulla färdigheter som kan tillämpas inom en rad olika områden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Adam Segelström är inte bara en skicklig arkitekt och en passionerad rollspelare, han är också en dedikerad samhällsaktivist. Med ett starkt rättvisepatos och en övertygelse om att arkitektur har en avgörande roll att spela i att forma hållbara och inkluderande samhällen, engagerar sig Adam aktivt i projekt som främjar social rättvisa och miljövänlig utveckling. Han tror på att använda sitt yrke och sina färdigheter för att skapa platser som inte bara är vackra och funktionella, utan också tillgängliga och välkomnande för alla. Genom sitt arbete strävar Adam efter att göra en verklig positiv skillnad i människors liv och i världen omkring honom.

Nekad. Vänta 1 vecka efter en godkänd permanent ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka