Nekad Bob Wallenstam | Medlem ansökning [Rufsing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bob Wallenstam

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276916248/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? MAJOR#6034

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Bob Wallenstam växte upp i en rik familj i Göteborgs finnaste distrikt och har under alla sina 25 år på denna jord levt i familjens kolossala herrgård. Bobs fader har varit mycket framgångsrik inom fastighetsbranchen, vilket har lett till familjens rikedom. Men dessa gener har tyvär inte följt med Bob, som istället beskrivs som en lat och mållös person. På dagarna tillbringar han större delen av tiden på tv-spel, något som orar Mr Wallenstam mycket, därav har han tagit beslutet att skicka ut Bob som från och med nu får stå på egna ben.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har nu under ett tag titta på många streams på Unive, samtidigt som jag själv har testat på att spela utan ett medlemmskap, vilket har begränsat mitt "roleplays spelande" . Därifrån har mitt intresse höjts och jag känner nu att det är på tiden att önsök om medlemskap. Personligen anser jag mig som en mogen för det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är Sveriges störsa roleplay server med bra roleplay och realistiska scenarier som jag gärna vill vara en del av. Utöver tycker att hela communityt är schysst och administratörerna inte missbrukar sin makt.

Hur hittade du Unive? Tittade på en twitch stream som växte mitt intresse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få min roleplay så verklig som det bara går att få och umgås med andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en del av gemenskapen, dvs lära känna nya människor och helt enkelt ha kul mm.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka